Gå til innhold

Hva jobber dere med, hvilken lønn har dere og ansiennitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bartender og har kr 135,- i timen. Varierer hvor mye jeg har i året alt etter hvor mange timer jeg har. Ansiennitet: 2 år.

Fortsetter under...

Skrevet

Sykepleier. Ingen ansiennitet, har 162 kr timen...

Skrevet

Lærer, 4 års ansiennitet, timelønnen er på ca 200 kr.

Skrevet

Butikksjef (liten butikk med ca 4 mill i årlig omsetning), 10 års ansenitet og 25.700,- i brutto fastlønn. Jobber 37-40 timer i uka og har en årlig bonus på ca 10.000,- pluss en ekstra ferieuke med lønn.

Skrevet

Kunderådgiver i bank, jobbet 1år. 383.000 per år

Skrevet

pluss overtiden.

Hilsen anonym 20:10

Annonse

Skrevet

IT-konsulent med 2 års ansiennitet. Jeg har 28400 i mnd, fri mobil og bredbånd hjemme.

Skrevet

Student :P

Jobber innimellom på en bensinstasjon har rundt 135-155 i timen (pga tillegg)

Skrevet

kundekonmsulent i bank, 260 000

Skrevet

Dyrlege, ca 150% stilling. 420 000

Vi snakker ikke om ansennitet, men har jobba i snart tre år etter studiet.

Skrevet

Jeg er miljøterapeut, går i døgnturnus og tjener 2900,- i døgnet.

Skrevet

Helsesekretær, 11 års ansiennitet, 305.000 i året.. (snart 317.000 tror jeg)

Skrevet

Sentralbord, 330 000, jobbet 1år

Annonse

Skrevet

Butikk 149 komma ett eller annet. har full ansiennitet, og tillegg kommer utenom timelønnen.

Skrevet

siv ing et sted i staten. 420000 i året. Ansatt i 2 år. jobbet tre år tidligere.

Hadde jeg jobbet privat ville jeg tjent mye mer, men jeg liker staten som arbeidgiver. Heia 37,5 timers arbeidsuke ;)

Skrevet

Har 440000 i året. Overtid fra 100000 til 200000 hvist jeg vil.

Skrevet

Omsorgsarbeider. 310 000 i året inkludert tillegg. 4 års ansinitet.

Skrevet

Pedagog, leder stilling i skoleverket, 10 års ansinitet. Lønn: ca 450 000 i året

Skrevet

Uff...

Her var det mye store tall....

Jeg er Kantinearbeider (kantinesjef, da jeg jobber alene ), og tjener 145 kroner timen.

Ingen ansinitet.

.............

Skrevet

Selvstendig rådgivningvirksomhet sammen med ektefellen. Inntjeningen tilsier at vi kunne tatt ut lønn på kr 850 000-900 000 hver, da inkl ca 200 timer overtid på hver. Hva vil vil ta ut som lønn avgjør vi ellers selv.

Som ansatte i nøyatig samme yrke ville vi hatt en inntekt på 750 000-825 000 hver, da med rundt halvparten av overtiden. Men da hadde vi knapt hatt arbeidssted 3 min fra boligen.

12-15 års ansiennitet i yrket, delvis på deltid

Skrevet

Jeg skal snart starte opp for meg selv, og vil da beregne en timelønn på 200,-. Så må jeg jo arbeide meg opp til en god månedslønn etterhvert. Men det skal nok gå bra:)

Skrevet

Er utdannet siv.økonom.

Har akkurat begynt i et stort revisjonsfirma, lønn 385'. Dette er startlønn, gikk ned 100' i lønn da jeg begynte der (flyttet da fra en stor by til en mindre by). Pluss overtid.

Er ca 6 år siden jeg var ferdig utdannet, så det er ikke veldig høyt.

Skrevet

Jobber om sekretær i Staten et sted, og tjener 304 000 nå, mulig det har blitt noen kroner mer etter lønnsoppgjøret, men det har jeg ikke holdt oversikt over... ca 5 års ansennitet.

Skrevet

Sykepleier (leder) 460 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...