Gå til innhold

Synes gutten min er så rolig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke mye fart inni der. Han aldri vært noen turbo, men nå er han veldig rolig.

Har drukket saft og dyttet på han, men han er ikke interessert i å hilse på meg. Regner med han ikke ligger som han pleier, men er litt bekymret.

Er til kontroll hver uke og mandag var alt fint..

Flere som synes det er litt slitsomt å "passe på" at det er nok liv der inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt klart!! Er 28+2 og det har blitt veldig rolig der inne de siste 4-5 dagene. Tidligere har hun vært mer eller mindre hyperaktiv, mens det nå bare er rolige dult med ujevne mellomrom - og noen "turbo-tak" innimellom.

Jeg forsøker å bruke fornuften og fortelle meg selv at hun har fått det mye trangere og at dette er helt normalt, men må ærlig innrømme at det er "litt slitsomt å "passe på" at det er nok liv der inne" (godt formulert! ;))

Skrevet

huff nå har jeg drukket masse kaldt og sitter her og venter o venter på et spark. synes det har vært veldig rolig de siste 2-3 dagene. kjenner noe noen ganger, men ikke like ofte og like sterk og varer heller ikke lenge. 28 uker idag. slitsomt ja.

Skrevet

Tenkte kanskje dette trøstet dere litt ;) Ungen har vært veldig aktiv, og så ble det nesten helt stille der i to dager... Har vært skikkelig bekymret, kjent mest bare glidende bevegelser og svake spark disse dagene. Drakk masse saft og spiste godteri og dyttet, men lite respons. Men idag .. plutselig, samme som før. Masse spark og bevegelse igjen ;) Regner med den bare har ligget på en annen måte eller noe ;) Er 38 + 3 idag ;)

Tror det er helt normalt at det er mindre liv inni mellom, men så lenge man kjenner noe kan man prøve å slappe litt av ;)

Skrevet

Min har også blitt veldig rolig de siste 4-5 dagene. Var på kontroll på fredag og da var alt bra, men blir likevel bittelitt bekymret...

Jeg er 40+4 så går på overtid. Skal på neste sjekk på fredag, så skal prøve å vente til da og ikke ringe sykehuset, selv om det ikke er like lett... Merker også at jeg har blitt litt "sliten" av å passe på om det er liv hele tiden, men vet jo liksom aldri hva som kan skje... Slapper nok ikke av før hun er ute, noe som jeg håper er veldig kort tid til :)

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen! Jeg kjente liv sent og det er veldig forskjellig hvor mye det sparker. Har morkake foran, og tror lillegutt har flyttet seg slik at han ligger og sparker i den (til forskjell for noen uker siden, da han sparket ivrig på et annet sted som jeg kjente mye bedre.). Har vært på ekstra kontroll, og da står alt bra til, men kan jo ikke gjøre det hele tiden heller. Har slått meg litt til ro med at jeg er litt "ufølsom" på innsiden av livmor... Blir nesten litt irritert når jordmor sier at man skal kjenne noe hver time. Hvis man skal gå og stresse med det får man jo ikke gjort annet enn å bekymre seg, og det er jo ikke sunt, det heller.

Fint å høre at andre har litt samme "problemet" også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...