Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 ...va på do...og når eg tørke meg...så e der blod...WHAT?? Tenkte jo "el" med ein gang, men testen e langt fra positiv... men sterkere enn dei tidligere dagene da... Men altså... Kor lenge før evt. el komme ein sånn blødning??? (e bare rosa utflod enn så lenge, men første dråpen va litt klumper i...sorry...hehe..tåle vel detaljene nå?? ) Gubben komme ikkje hjem før fredag Får eg el av megsjøl sånn heilt plutselig nå rett før han komme hjem så grine eg!! Mest sannsynlig så e det bare systemet mitt som ikkje virke...men det retningen der orke eg ikkje tenka eingang..................e jo på dag 18 (eller 20...ekje heilt sikker når eg ska regne første mensendag...) Kan jo passe med el snart, hvis eg går tilbake te "min" syklus på 37-39 dager...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2009 Det var hvertfall ingenting mere blod nå så...va bare den dråpen. E nok el som e på veii...(håpe eg..) Gubben min komme hjem i mårå!! For ein mann eg har!!! Te tross for ryggen e litt skakk, så blei han enig med sjefen å bli igjen på jobb denne uka, for å passe på og å være sjåfør. (masse polakker som ikkje får lov å kjøre bil lenger..haha) Men uansett...han sko da vær te fredag.. Men så fortelle eg han ka eg tror som e på ferde, så går det 40 min....så fortelle han at han komme hjem i mårra tidlig Hadde prata med sjefen så han får fly hjem i mårra!!!! Hihi!! "Hold an eggene dine litt! Eg komme hjem i mårå tidlig!!" Ååååh...nå blei eg rett og slett litt mer forelska.................!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 nå vet ikke jeg om du har pco eller om du får el av deg selv men om du ikke får el av deg selv eller har pco så er d veldig vanlig med små blødninger uansett hvor man er i sykluss.. dette fordi kroppen blir små forvirret når den ikke har helt kontroll på hormonene sine...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2009 Har vært veldig bekymra for om det har vært noe sånn. Når en e litt overvektig så tror eg en tenke sånn veldig fort sjøl om ikkje det e et "symptom" på pco.. Men har jo mens jevnlig. Ligger på 30-tallet på sykluslengder..bortsett fra sist pp, meen...eg tåle stress veldig dårlig og mista jobben, så antar derfor el kom så seint. Fekk el på cd 33 ca! Og positiv test samme dag som mensen kom. Så veit eg hadd el sist. Og ettersom eg har lest på nettet e pco noe som utvikles i tenårene, men trenge ikke vise symptomer før en e eldre. Mine eggstokker va heilt fine når eg va 19.... Har ingen symptomer i det heile tatt egentlig på pco. Hårete legger har eg alltid hatt..hehe. Har vært sykt stressa og omtrent bodd aleine siden nyttår, så e nok det som har krølla meg såpass te.. Så klart...den KAN jo vær eg har pco. Men har ingenting som gjør at eg tror det... (med mindre eg har ein skikkelig dårlig dag...hehe..då feile det meg ALT! )
Trolleliten Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Ha, ha ha..håper eggene dine holder seg der inne til han kommer hjem. Regner da med at du har annet å gjøre i morgen enn å sitte her, så kos dere
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2009 ...huff....e ikkje no el blødning hvertfall..begynte på'an igjen i dag.. Detta va ikkje bra....neg. el tester og så......... ...ska se på det du har rett grysom...... ...orke ikkje lege ennå....har ikkje krefter te å takla mitt verste mareritt akkurat nå..
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Du da.. Ikke artig å ha det sånn i det hele tatt... Skulle ønske vi var som katta: Først sex, SÅ eggløsning som følge av sex, hadde ikke det vært kjekt eller? Klem til deg ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå