1gang09 Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 ja, hva ville dere valgt? er så usikker på hva jeg skal velge, ser vognposen er ganske mye billigere, og den ser varm og go ut, men voksi kan man jo ha lengre og kan utvides, men jeg har ikke peiling på sånt.
Johan Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Det finnes jo veldig mange vognposer da, og voksi er jo en vognpose det og. Jeg har voksi, den er varm og god, kan brettes ut og brukes som liggeunderlag/dyne dersom man ønsker det. Den kan også brukes til barnet er hvertfall 2 år. Men jeg synes egentlig at den er litt stor og klumpete, og mye knytestyr, så hadde jeg skulle kjøpt nå ville jeg valgt en skinnpose som kan åpnes helt ned (viktig) og som kan forlenges når barnet blir større. Finnes mye fint på markedet. Anbefaler deg i tillegg å se på Foreldre og barn sine nettsider, der de har testet vognposer både i forhold til varme og brannsikkerhet!
1gang09 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 takk:) jeg må sjekke litt mer rundt på nett, men tror jeg vil ha sånn vognpose med glidlås, også var bunnen avtagbar, og den var veldig fin. se om jeg finner linken igjen:)
1gang09 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2009 http://www.lilleprinsen.no/product/453920/Kaiser_Iglu_Thermo_Fleece.html
Johan Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Den du tenker på var ikke med i testen, men jeg ville valgt en dunpose, både pga varmen og pga brannfaren. Testens vinner heter Igloo Troller, og er en forholdsvis rimelig dunpose. Jeg har ikke prøvd den assa, men hadde nok kjøpt den nå. Men nå har voksi fått en ny pose og, som heter Voksi Urban som også skal være veldig fin, og mye det samme som Igloo-posen.
koala Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg kjøpte min voksipose som utgående farge/modell og da var den mye rimeligere. Har brukt den nesten kontinuerlig til mine to de siste 7 årene og den ser like fin ut. Kjenner meg ikke igjen i testen til foreldre&barn men er superfornøyd. Har vasket yttertrekket flere ganger men har ikke hatt behov for å rense innerdynen, bare hatt den i frysen(fjerner midd) og luftet den godt mellom hvert barn. Nå er den klar til tredjemann. Jeg ville sett etter brukte voksiposer og renset innerdynen da, de er utrolig slitesterke, varme og praktiske. Ang. størrelsen så har jeg duo vogn fra Brio som er romslig.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Jeg liker ikke voksiposene jeg... Syns de er så store og klumpete. Vi arvet en til førstemann, men valgte å ikke bruke den. Brukte istedet en annen arvet lammeskinnspose. Denne gangen fulgte en pose med vognen, så vi satser på den + lammeskinn og ullteppe inni:) Blir nok bra. Og den er det hull i til selene også. Når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå