Lemonia Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Gutten vår flyttet på eget rom da han var 5 mnd (han har forøvrig alltid sovet i egen seng). Det gikk knirkefritt, han sov som han alltid har gjort.
eplejente Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 gutten min har også alltid sovet i egen seng. Han ble flyttet på eget rom da han var tre måneder. Gikk kjempefint, det. Var nok tristere for meg enn for han.. hehe. Han sov like godt som før.
nelliik m/blå & rosa Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 8,5 mnd sov han alene i rommet. Men vi flyttet Lille blå over på eget rom for et par uker siden, da han var 9 mnd! Dette fordi han hadde tydelige oppvåkninger når vi la oss, snudde på oss, tilgome om vi så vidt visket våknet han ... osv. Kjedelige greier! Så vi prøvde først å sove på gjesterommet et par ukers tid, mens han lå alene på vårt rom i senga si - og det gikk kjempe fint!!! Fortsatt noen oppvåkninger, men ikke på LANGT NÆR så urolig søvn som da vi delte soverom!! Og nå den siste uka har vi drevet med ammeslutt og nattavvenning som også har gått veldig bra )) Så nå får han ingen måltider heller. Kjempefornøyd med at det har gått så bra! Over all forventing..! ) Og kun det beste vår gullet vårt - nå sover han bedre, roligere og lengre - dermed mer opplagt om dagen
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Tulla skal flytte inn på eget rom om 3 dager - hurra Hun er 10 måneder. Det skal sies at hun hadde flyttet på eget rom for leeenge siden om vi hadde hatt to soverom i leiligheten. Men nå har vi kjøpt oss tomannsbolig så nå skal hun endelig få sove på eget rom Gleder meg til å kunne "bråke" litt på vårt soverom på kveldstid igjen. Ha på ordentlig leselys, se på TV i senga, eller "hoppe litt i høyet" om vil vil, hehe!!
helene0: jan09+jun11 Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Her flyttet knøttet over på eget rom når han var 4 mnd. Gikk så greit så
Trollemor75 Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Han flyttet på eget rom dagen han fylte 1 mnd fordi jeg sover veldig lett. Det gikk helt fint, jeg ble nesten litt fornærmet...
Mamman til M&E Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Lillegutt flyttet på eget rom rett før han var 7 mnd pga at vi vekket han (eller at han kjente lukten av meg) og våknet hver time. Det gikk kjempefint, han sov bedre fra 1. natt.
mummydummy Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Han var 6 mnd. Tok det og nattavvenning i samme slengen og gikk over all forventning! Verst for mor hehe. Men bedre søvn for oss alle 3, og det er deilig:-)
Gjest Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 5 mnd, var hun. Gikk veldig bra. Eldstemann var 3 mnd. Gikk bra det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå