Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen min sier at man enten mister hår under svangerskapet eller så mister man etter. Er salvfølgelig noen heldige som ikke "rammes" av dette, men de aller fleste vil nok oppleve hårtap enten under eller etter. Jeg pleier ikke miste hår når jeg går gravid, får skikkelig manke! Men mister til gjengjeld super masse når ungene er 4-5mnd... Kjipe greier!

kan være ikke-svangerskapsrelatert også da:) Man kan feks få sopp i hodebunnen, og da mister man gjerne en del hår.. Hvis du har belegg i hodebunnen, så er det bare å kjøpe en shampoo på apoteket (tror den heter fungoral), for å se om det kan hjelpe:)

Uansett har jeg inntrykk av at det ikke er uvanlig å miste håret under graviditeten heller. Folk reagerer så ulikt på disse intense hormonene:)

Annonse

Hei normalt mister man ca 100 hårstrå hver dag.Men kommer stadig nye ut.Mange mister lite mens man er gravid,men derimot mister mye når man ammer etter ca4-5 mnd.Har med hormoner i kroppen å gjøre.Man kan også få annen hårfarge eller annen struktur på håret etter en graviditet.Ang sår i hodebunnen vil jeg anbefalle dandruff shampoo fra kms,ikke fungoral den er veldig sterk.Hilsen en frisør.

jeg får tykkere hår under svangerskapet men mister mye hår når jeg ammer

så er jeg heller ikke den som har så tykkt hår fra naturens side ;( ikke gøy og miste så mye da så denne gangen vurderer jeg alvolig å gi flaske mat å se om det hjelper mot å miste , noen med erfaring ang det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...