Gå til innhold

Simo Duo eller Emmaljunga edge duo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart ut å kjøpe vogn til den lille i magen, har så lyst på emmaljunga edge duo eller simo duo. Har hørt at simo'en blir så stor sammenlagt?? Blir den større enn emmaljunga? Noen med erfaringer, eller som kan anbefale en av disse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler sterkt emmaljunga. har den selv og er veldig veldig fornøyd:D

Skrevet

Jeg synes av disse to at Emmaljunga sin er finest. Definitivt valgt den ;)

Skrevet

og jeg er veldig fornøyd med simo duo-en min :) Stor, god, vind- og vanntett :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte meg simo igår, brun;) Syns den er veldig fin;)

Skrevet

Emmaljunga , helt klart!

Simo er fine de og, men jeg syns de er så veldig gyngete, masse fjæring...

Edge er mer "stødig" .

Skrevet

Det kjem an på kva du synest er viktig. Simo har mykje fjæring og kan derfor oppfattast som litt "gyngete", Emmaljunga er det meir "hold" i. Simo'en er vind- og vanntett, dermed treng du ikkje tenke på regntrekk. Det er eit poeng dersom du f.eks. bur på vestlandet.

Eg kjøpte Simo kombi utan bag til jenta vår no like før 21 mnd, var så lei den trange og lite lune quinny'en. Er kjempefornøgd med Simo, vindunderleg å sleppe å drasse med seg regntrekk :o)

Skrevet

synes emmaljunga er bedre å trille enn simoen. Synes også at emmaljunga har bedre fjæringer enn simoen, selv om de er fastere. Gjør at den er bedre å trille. Så vil anbefale Emmaljungaen på det sterkeste!!

Skrevet

Me har òg Emmaljunga duo egde. Veldig fornøyd med den. Kjempebra stand etter straks 2års bruk også;)

Skrevet

Emmaljunga! Både pga. design og brukervennlighet. Du kan blant annet vende håndtaket over til andre siden med et enkelt håndgrep, noe som er en kjempefordel - skjønner ikke hvordan noen klarer seg uten!

Skrevet

vil også anbefale emmaljunga sin vogn, vi kjøpte den til vår sønn for snart 2 år siden:-) har den ennå. bruker den værdag:-) så det kjøpet angrer jeg ikkj på:-) god å trille. sol trekk som følger med. gjør ingenting om vi må ta på ett regntrekk. for selv om det høljer ned så blir ikkj vårt barn vått. og simovognene er tunge å kjøre syns eg da:-)

Skrevet

Emmaljunga!!:) Stor, fin og stødig. Simo synes jeg er forferdelig "gyngete" jeg da.. Har ingen av disse, men var nær på å kjøpe Emmaljunga. Valgte en litt mindre, rimeligere, men ikke så ulik vogn, Brio Happy Duo.

Skrevet

Hatt Duo edge i 2,5 år.Brukt til 2 barn.Storfornøyd:)Eneste negative jeg har sett med vogna er meget lite beskyttelse for vær og vind på sportsvogndelen da trekket er så lavt og vidt.Selv med regntrekk blåser det rett inn.Og selene på sportsvogna er ubrukelige,kommer ut altfor langt opp og går over hodet til barnet.Siden man bruker sportsvognen lengst bør den være bra!

Har nå kjøpt Simo,superfornøyd:)Lett å trille grunnet fjæringen,og god beskyttelse for vær og vind.Gode seler.Eneste negative jeg har sett med denne er at det lettere blir merker i stoffet fordi det er så grovt kontra Emmaljunga.

Min Emmaljunga var 06 mod og så fortsatt ubrukt ut i 09:)

Lykke til med valget:)

Skrevet

Jeg hadde definitivt valgt Emmaljunga edge duo. Simoen er også fin, men jeg synes Emmaljungaen holder seg best i lengden. Når man ser på brukte vogner, så er Emmaljunga sine nesten like fine om de er 2 eller 4-5 år gamle. Jeg har en 2005-modell som er brukt myyye, men den ser akkurat like fin ut. Har venninner som har hatt både Simo, Brio, Basson og andre merker og de har absolutt ikke holdt seg like godt...

Emmaljungaen er også vind- og vanntett, og i tillegg så kan man selv velge hvor "gyngete" Emmaljungaen skal være med å skru på de "skruene" en finner på sidenen av understellet.

Lykke til med valget!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...