1gang09 Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 det stikker skikkelig i en liten stund, men gir seg fort og kommer nå med små opphold+kynnere, må stoppe opp og bøye meg litt, kjennes nesten ut som jeg skal tisse på meg, men må ikke på do liksom, for det kommer jo ingenting.. Hva er dette for noe a?:-p
snellaogsprella+enpåvei:) Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Hei! dette har jeg også en del av, er nok bare den lille som presser nedover. Skikkelig irriterende for jeg springer på do i et sett, men ingen tissing:) Trodde han hadde festet seg jeg, men nei sa legen, så vi får nok tåle det litt til...Kan huske at det var slik med første mann også
lillevennen0709 Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg også har det slik, innimellom så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist. Hodet her hadde heller ikke festet seg for en uke siden, men i dag på kontroll kunne legen si at hodet nå er mye fastere (men ikke festet..) Er nok dette som har "jobbet" hos meg. Men skikkelig vondt, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå