Oktopia Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Lurer på hva jeg skal gjøre. Min gutt på 6 mnd har begynt å bite meg i puppen når han begynner å bli mett på slutten av måltidet. Han holder på å få tenner, så jeg skjønner jo at det klør og er fristende å "trene" litt. Min gamle fastlege mente jeg da skulle ta bort barnet fra puppen med det samme og ikke gi mer melk på en stund. Synes det virker litt vel ekstremt. Gutten min tar både flaske og har begynt med noe fastere føde. Har ikke lyst til å gi opp ammingen, men bitingen er veldig vond. Noen råd?
Knotten & lille persille Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hei Lile persille er tidlig ute med tenner og biter i alt hun kommer over inkl. puppen. (3,5 mnd) Jeg fikk råd av hs om å si strengt nei hver gang, men det funker IKKE. Hun synes det er rasende festlig og legger gjerne inn et ekstra bitt da. Ler og koser seg. Tror kanskje det er lurt å ta bort puppen for heller å ta den frem igjen litt tidligere enn jeg normalt ville gjort. (Etter 2 timer istedet for 3-4?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå