Gå til innhold

St. Olavs???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Skal nå i gang med ICSI forsøk nr 2. skal på ul St. Olavs 28. aug. Begynner på nesespray 03.08. Noen andre som skal???

Hadde mitt første forsøk i juni i år der bare 8 egg ble tatt ut, 2 befruktet og 1 som var bra nok til å sette tilbake. Det ble da negativt desverre. Skal på høyere dose med hormoner så jeg håper at det blir noen på frys dersom dette forsøket ikke skulle lykkes men krysser fingrene og håper på det beste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi tilhører St. Olav og skal ha første forsøk nå. Begynner på spray på fredag, sprøyter 12. august, UL 21. august, og forhåpentligvis uttak og innsetting i uke 35.

Veldig spennende!

Skrevet

Heisann!

Jeg ble gravid på mitt 3dje icsi-forsøk på stolav og er nå snart fødeklar:0) Masse lykke til med dere begge to:0)

Skrevet

Takk for det:)

Hvor mange egg fikk du satt inn? Fikk beskjed at det bare er 1 egg de setter inn.

Lykke til til deg og, håper alt går bra:))

Skrevet

Det er veldig spennende. Skal ha uttak og innsetting i uke 36.

Skrevet

De er strenge på det, og setter inn kun 1 egg. Vet om noen som fikk inn 2, men det var etter mange innsett. Tror kvaliteten på eggene ikke var på topp. Det hører med til historien at hun ble gravid med et foster tilslutt.

Selv har jeg hatt et avbrutt forsøk, og to etterpå dvs jeg ble gravid på min andre innsetting. Er gravid med et barn og må si at jeg er glad for det. Merker at det er en belastning å ha blitt gravid gjennom ass befruktning, tar ikke det som en selvfølge at alt går bra. Er glad jeg slipper ekstra belastning med et risikosvangerskap, som jo det er med tvillinger. Dessuten er det ikke dobbelt så stor sjangs for graviditet om du setter inn to egg, selv om man liksom tror det!

Masse lykke til i uke 36. Ikke noe å grue seg for det med uttak. Du får noe avslappende som du tar hjemme og så kan du få morfin underveis.

I uke 36 skal jeg ha født, tenk på det! Hadde ikke helt troen på det underveis, men alt er mulig:0)

Skrevet

Ser jo nå at du har hatt et forsøk allerede, da vet du jo gangen i det! Huff jeg er litt i min egen verden altså. Du fikk et bra egg til innsett den første gangen, min første gang ble ingen egg gode nok. Det var nedtur altså. Bra at de høyner dosen din da. Jeg fikk ut 10-12 egg på 150 gonal-f. Har faktisk 7 egg i fryseren til evt søskenforsøk også. Det er jo bra for snart blir jeg 38 og eggene blir jo ikke bedre med alderen!

Lykke til nok en gang:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...