Draumsyn Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Hei! Er det flere gravide som skal på Madonna konsert denne uken som har tenkt på dette med økt sjanse for svineinfluensa? Er sjansen så stor for å få det at man ikke burde gå? Eller er det noe man vil få med tiden uansett? Det står jo mye om at gravide er utsatte, men ikke hva som legges i det. .... grubler.....
anomania Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Jeg skal på konserten i kveld og er like usikker som deg. Vet ikke helt hvor jeg skal henvende for å få et svar heller...
én på 1 år, nr.2 på vei... Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg skal på torsdag. Jeg har inntrykk av at det er veldig mediaskapt frykt. Alle kan jo få influensa og svineinfluensa er bare et annet virus enn den vi er vant med. De fleste som blir syke har jo bare en liten forkjølelse virker det som. Jeg har ihvertfall tenkt å få med meg konserten. Håper de syke holder seg hjemme, og så kan jo man ta noen forhåndsregler som å vaske hendene med desinfiserende....
septbaby09 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Tenkt litt på det samme, skal ikveld. Men tenker jeg står litt bak, og trenger ikke trekke pusten dypt inørheten av hosten til noen, og evt ta med håndsprit om jeg skal spise eller drikke noe... ta litt forhåndsregler. Bekymrer meg faktisk mer for om bekkenet holder, he he,
mymy Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Jeg skal også på torsdag. Tar med meg desinfiserende håndvask og tenker å stille meg litt bak så jeg slipper å stå helt inntil andre. Er litt bekymret men tenker samtidig at man ikke må bli helt overhysteriske. Glad for å se at andre med mage skal gå :-). God fornøyelse!
anomania Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg var i kveld og det var veldig bra! Jeg ringte arrangøren på forhånd og fikk plass på tribunen. Topp med god plass og ikke minst sitteplass + super utsikt Arrangøren har en "Cola" bod oppe forbi der man vanligvis leverer billetter. Jeg gikk opp dit og viste min store mage og min kjære og jeg fikk armbånd med adgang til vip-tribunen De registrerte ikke navnet mitt på forhånd, så det er nok bare å stille opp der.
Tea1 Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Så bra du fikk sitte på tribunen.Jeg var der og sto i over to timer.Merker det i beina.Jeg hadde faktisk med meg munnbind,men brukte det ikke.Var ikke så mye trengsel av folk når man sto litt bak.Var verre når konserten var slutt og alle gikk i flokk.Men absolutt bra konsert. Antibak servietter er å annbefalle å bruke før man f.eks spiser.
Lillemor + bittelillemor Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 God ide å ringe arrangøren! Anomania - hvor henvendte du deg hen? Skal på konsert imorgen, tror jeg skal gjøre det samme. Er mer bekymret for bekkenet enn for influensa egentlig. tror faktisk ikke jeg orker å stå i mange timer. Men hvis det er mulig å få en sitteplass av noe slag, så er jo alt løst da!!
Megselv Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Jeg skal også i morgen - er det noen som var der i går som fikk med seg campingstol inn? er 39 uker og tenker at jeg sikkert må sette meg litt i blandt ;-)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 29. juli 2009 #10 Skrevet 29. juli 2009 Lurer på det samme... megselv - hvor kjøper du campingstol? /klappstol eller lignende...? Bør jo være en liten en da, som greit kan transporteres og bæres...
Tea1 Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 Hei jeg så en som hadde klappstol der.Men vet ikke om han kansje hadde sneket den inn,for jeg fikk ikke lov å ha med paraply inn.Hadde med meg teppe inn det er iallefall lov.Kan også ha med stolpute.Gled dere til i morgen.
Megselv Skrevet 29. juli 2009 #12 Skrevet 29. juli 2009 Jeg tenkte jeg skulle ha med en sånn kjekk liten sekk, hvor stolen er en del av sekken hvis du skjønner? Håper det går bra...
Kråke-bolla Skrevet 29. juli 2009 #13 Skrevet 29. juli 2009 Ble veldig usikker jeg og nå... har jo en 5 åring her hjemme også som jeg helst ikke vil skal få svineinfluensa. Men så tenker jeg også at når skoler og barnehager er igang igjen for fullt, så er jo risikoen for smitte ganske stor fra andre kanter. Men anomania- var det Valle Hovin du ringte til? Står arrangør Live Nation, men de har vel ikke noe med plassering å gjøre? mulig dumt spørsmål, men tenkte jeg skulle prøve meg på det samme ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå