meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Er så ubehagelig for tida. Må opp hver 1.-2. time for å tisse. Og så finner jeg ingen gode posisjoner for både rygg, mage og hofter å hvile i, selv om jeg bygger opp med puter og tepper. Stod opp i 11-tiden i dag, helt utslitt etter denne natta. Hvordan får dere andre som er rundt og over termin til å hvile skikkelig?
Juni1180 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Samme her!!! Oppe og tisser HELE tiden.. også er jeg jo så sinnsykt tørst når jeg våkner også så må jo seff drikke masse vann. Huff, så er det opp igjen like etterpå.. Jeg har desverre ingen råd å gi deg annet enn at man bare må legge seg ned på senga hver gang man føler seg trøtt.. Om enn bare for å slappe av. Det hjelper i allefall litt. Ser du har en gutt på samme alder som meg.. Min er født 07/06. Det er jo ikke alltid lett å hvile med disse gutta oppe heller.. hihi:) Heldigvis stiller mannen opp etter jobb:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Ja, men han er heldigvis i barnehagen på dagtid nå da. Fryktelig kjedelig for ham hjemme med en mor som er over termin og har vært høygravid og sliten i hele sommerferien (bare meg og ham i sommer siden faren måtte jobbe hele ferien). Men jeg er dessverre ikke trøtt på dagtid da. Så jeg får ikke sovet da heller....
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Går nesten og gruer meg til natta jeg. Vondt å ligge uansett hvordan jeg ligger, også den tissingen da. Vondt å reise seg, vondt å legge seg ned igjen. Og titter på kolokka hver time omtrent... MEN inatt har jeg sovet HELE natten. Første gang på 5 uker hvertfall.... Våkna kl 0900 med et skikkelig tak i mave og rygg, og trodde nesten ikke mine egen øyne da jeg titta på klokka. Blæra verket som fy, og nådde nesten ikke doen altså.... Håper på flere slike netter.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2009 Å, det hørtes deilig ut amlip! De nettene kan man leve lenge på vet du;)
juli-prins:-) Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er også oppe de fleste nettene hver 1-2 time for å tisse, eller at jeg har plagsom halsbrann. Men har ingen småtasser fra før så jeg kan legge meg igjen når som helst i løpet av dagen. Ofte tar jeg meg en lur etter frokost, hihi. Føler meg som verdens lateste menneske, men nå 5 dager på overtid kan jo fødselen starte når som helst og jeg har nesten litt panikk for å ikke være uthvilt når den starter. I natt var jeg faktisk bare oppe 2 ganger, ny rekord siste måneden, men klarte å ta en to timers formiddagslur alikevel :-) Mulig at jeg ikke får sove til kvelden nå, men den tid den sorg. Dagene går så utrolig sakte nå uansett, så kan like gjerne slå ihjel litt tid med å sove..
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Du er ikke alene om å ha det sånn... Jeg er sikker oppe hvertfall 3-4 ganger hver natt på do,og da legger jeg jeg meg seint og er egentlig oppe ganske tidlig. Og når jeg har vært oppe å kommer tilbake i senga så det er det laaang tid med vridning,snuing og styr for å finne ei god liggestilling.. Men merkelig nok så fungerer jeg fint på dagtid,er ikke så trøtt heldigvis.Kan ikke få lagt meg uansett med 2 unger hjemme og tror bare natta blir enda dårligere om jeg hadde gjort det.. Huff...akkurat nå er jeg glad dette er siste gangen jeg går gravid...hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2009 Jeg er også glad det er siste svangerskap, Dipsy;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå