snart2 Skrevet 28. juli 2009 #1 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg stemmer for et nytt BIM treff i Oslo - noen andre som kunne tenke seg å treffes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Familie på 4. Skrevet 28. juli 2009 #2 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg blir gjerne med. Kan ikke neste uke men er klar etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart2 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2009 Dagtid eller kveldstid? Hva passer best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-smiley86- Skrevet 30. juli 2009 #4 Del Skrevet 30. juli 2009 hei.. har laget en gruppe for oss fra oslo som venter baby i september, llitt greiere å avtale sted og tid gjennom der, for da har man full oversikt med eventer og slikt. Meld dere inn i gruppen da! Heter Septembermager 09 Add dere, så skal jeg godkjenne. Gruppen er nemlig lukket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-smiley86- Skrevet 30. juli 2009 #5 Del Skrevet 30. juli 2009 hvis ikke kan dere sende meg en pm med navn, så skal jeg legge dere til som venn og så invitere dere til gruppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 31. juli 2009 #6 Del Skrevet 31. juli 2009 Men - hvor finner jeg denne gruppen da..? Eller grupper generelt? Aldri hørt om før :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart2 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 1. august 2009 Facebook gruppe! Septembermager 09 - bare søk under grupper :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille;o) Skrevet 2. august 2009 #8 Del Skrevet 2. august 2009 Hiii jeg vill også prøve og bli med på ett nytt treff =)) var med på ett treff for leeenge siden ... men fikk desverre ikke muligheten til å dra på det som var for en stund siden =)) Når hvor ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Familie på 4. Skrevet 3. august 2009 #9 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg kan både dagtid og kveldstid. Jobber bare 50%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Familie på 4. Skrevet 3. august 2009 #10 Del Skrevet 3. august 2009 Kan ju legge det under BIM-treff her på siden å.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-smiley86- Skrevet 4. august 2009 #11 Del Skrevet 4. august 2009 legger det inn under BIM-treff også jeg i tillegg til facebookgruppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinna med gullklump Skrevet 9. august 2009 #12 Del Skrevet 9. august 2009 Hei, da har jeg søkt om medlemsskap :-) Catherine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-smiley86- Skrevet 10. august 2009 #13 Del Skrevet 10. august 2009 har alle fått med seg at det blir treff i morgen 11.08 kl 1700 på egon byporten? Vi treffes utenfor telekiosken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå