K ♥ tærten Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Til og med fertility friend er litt usikker på meg! Har uregelmessige sykluser (fra 27 til 45 dager) så både temper og tester etter el. Jeg har helt klart el. slim en dag i måneden - denne perioden på dag 14 (vanligvis dag 14-15), men verken tester eller temperaturen slår ut før en uke senere (de siste to syklusene på dag 21). Betyr det at det er noe galt med el? Det kan jo virke som kroppen min prøver å ha el i forhold til en normal syklus på rundt 28 dager, men klarer ikke å ha ordentlig el før rundt dag 20. Denne perioden begynte jeg å teste etter el på dag 13. Testen har vært negativ hver kveld. Temperaturen har vært jevn på rundt 36,1-36,3 grader. Bruker digitaltester. Har egentlig reagert litt på testene i pakken jeg har brukt, vet man ikke skal titte på strekene når det er digitaltest, men strekene har vært ujevne og nesten vasket bort og hele vinduet lyseblått liksom. I går åpnet jeg en ny pakke og el.testen viste positiv =) Men tempen min begynte å stige i går også! Det skal den jo ikke gjøre før etter el... Vanligvis stiger tempen min 1 dag til 36,4 og så videre til 36,7-36,9 grader etter el. I går var den 36, 4... Problemet et at tempen idag også viste 36,4 grader. Hva skjer? Kan det rett og slett ha vært noe feil med den første pakken med el.tester og at jeg har hatt el? Forrige måned testet jeg postiv el i 3 dager før temp.stigningen kom på den 3. dagen. Går det ann å ha en dårlig el? Vi har hatt sex hver dag så har truffet uansett når el har vært, men det gjorde vi forrige måned også.. Merker jeg begynner å bli litt engstelig for at det skal være noe galt med el'ene mine At de ikke er bra nok. Håper noen kan hjelpe!
nicki82 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Slik jeg har forstått det, er det bare fåtall som har jevne sykluser. Du vet iallefall tidsrommet du skal ha el. Dessuten er det vanlig (correct me if I'm wrong) at temperaturen fortsetter å stige etter positiv el. Håper noen andre har litt mer faktasvar:) Dette er iallefall min tanke overføring:) LYKKE TIL!!!!!
nicki82 Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Har du sammenlignet chartene på FF?? Kan være til hjelp å kunne sammenligne med andre charter:)
K ♥ tærten Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2009 Ja, temperaturen min stiger vanligvis til 36,7-36,9 etter el, men denne gangen er den "bare" på 36,4. Mulig jeg ikke har el før imorgen.. får se hva testen sier ikveld og hva temperaturen er imorgen. Mest engstelig for at det er noe galt med at jeg alltid har el.slim etter ca.14 dager og at el. først kommer alt fra en uke eller to etter det igjen.. og da uten el.slim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå