Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hang in there! Vet hvordan det føles. Er på dag tre over termin i dag. Føles nå som at denne babyen aldri skal komme. Har nesten gitt opp håpet liksom, hehe

Skrevet

Ja nå kan hun bare drøye til helgen....Vil ikke at hun skal bli født den 29 juli, da det er min lillebror sin bursdag og han har gitt inntrykk av at han vil ikke "dele" dagen sin ;-) hehe får håpe hun drøyer til 30 juli hvertfall....

Skrevet

Har lagt ut et "siste" bilde av tuttemagen på profilen min! Termindatomagen :-)

Skrevet

Ingen action her heller. 6 dager over termindagen nå. Ikke noe smerte engang. En eneste mensmurring før jeg stod opp, men den forsvant jo,....

Skrevet

Jeg har også termin i dag og her er det heller ingen action.

Kjedelig siden førstemann kom før termin, men det er vel bare å smøre seg med tolmodighet....

Skrevet

Urgh....det er ikke noe gøy dette...må da snart være din tur "meg & lille vampyr"....krysser fingrene for at det skjer i løpet av et døgn, så kommer jeg etter i full fart :-D

Skrevet

Hmmm, ja, det hadde jo vært noe. :) Men i realiteten kan det drøye en stund til for meg hvertfall. 5.august (dvs onsdag om en uke) skal jeg ha time til overtidsvurdering. Og så setter de ikke nødvendigvis i gang den dagen heller... Syns dette er grusomt.

Blir jo gal av å gå sånn her.

Skrevet

har også termin idag men lite action ..Eneste jeg våkna med var krampe i sia på magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...