Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så jeg begynner å lure på om el. var tidligere enn jeg har forventet...

Er det bare jeg som går rundt og kjenner etter graviditetssymptomer eller har flere opplevd dette??

Idag har temperaturen min fått et fall på 0,5..er suupertrist for det, men prøver så godt jeg kan å se på helheten!!

Håper på svar fra dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får bare svare meg selv jg da:P

Det er nok en sammenheng i temperatur dropp og mensmurringen.

Har sjekket opp på nettet at det er rundt den tiden jeg er i dpo hvor egget skal feste seg og jeg kan da ha opplevd(er) feste smerter (de kommer og går..og det stikker i venstre side).

Ingen garanti, men stor forekomst av positiv graviditetstest.

Det er bare ikke å få opp forventningene..holde hodet kaldt..og teste - imorgen????

Hva tror dere jeg skal gjøre??? Vente eller brenne av en g-test???

Skrevet

tok en test i dag selv , alt for tidelig selfølgelig(hadde el på torsdag).....

Har slike mensemurringer og stikkinger jeg også.Håper såååååå mye det er festesmerter det er snakk om... leter etter en liten blodflekk hver gang jeg er på toalettet...ingenting enda.....Men ang testn din bør du jo vente hvertfall til morningen igjen da. Selv planlegger jeg nok en tidelig test på fredag...klarer ikke vente til neste onsdag, men har mangen billig tester så det får bare gå .....Lykke til til oss begge :)

Skrevet

:)

Ikke vent så altfor mye på blodflekk. Det er visstnok et fåtall som får det.

G-testen må jeg nok vente til i morgen tidlig, ja. Men det kan være så for tidlig og....aggghh

Jeg så en chart på nettet der det var ei som testet positivt etter et sånt dipp. Nesten så jg ikke skulle ha sett den, for det blir vanskelig ikke å teste imorgen.

Har mange billigtester jeg og :D

Ellersellers...skal på konserten og skal vorse med blåbærjuice i vinflaske(skrukork forever!!!)!! Håper ingen får lyst til å smake:/

Lykke til til oss:)

Skrevet

Dere prøver i hemmlighet altså :) Her vet alle at vi prøver så her trenger en ikke tenke på å forsnakke seg.Litt greit det også(hadde sikkert klart å røpe meg). Ta en test i morgen du ( det vet vi vel begge at du kommer til å gjøre uansett , he he ) Akk den testingen den testingen.....Tussete blir vi verpesyke høns he, he .Vet at jeg ikke holder lengre en til fredag før jeg tar en til......

Skrevet

Hehe..hold meg informert om du sprekker eller ej ;)

Da blir det TesTiNGs imorgen, gitt ;P *småbite neglene*

Skrevet

Jeg har det også på samme måte.......El sist onsdag eller torsdag, har også litt stikkninger på begge sider, litt ned i lårene. Har heller ikke observert noen blødning, men det har jeg heller ikke hatt de to andre gangene så:)

Tror jeg kommer til og holde meg med testing til helgen, kanskje ut i neste uke også. Har vel IKM rundt 6 august.

Håper, håper, håper håper......

Klem fra

Skrevet

Hmm..ingen stikkinger ned i lårene, men er digg å lese at sannsynligheten for stor mage er litt større enn forventet:)

Neiognei..hvorfor må alle andre være så flinke og tålmodige???

Jeg kan prøve å være så flink som dere, jeg og:)

Ok..tar det i helga :D

Kan være greit å utsette skuffelsen..har vanskeligheter med å tro noe ennå:/

Men da, girlsa, er vi nok i samme båt ;)

LYKKE Til, TiL OSS!!

Skrevet

Jeg har holdt meg fra å teste meg imorges, og er veldig fornøyd med megselv. Det hjelper nok å tempe, føler at jeg har en viss kontroll:)

Har sjekket FF, og fant ut at jeg er på 9dpo og temperaturen har økt til nesten samme temperatur som før fallet. Er så spent på 10.dpo temperaturen.

Ingen blødning og murringer er ikke like klare som igår. Heller nok mer mot at det ikke blir pos. g-test i helga..

Hvordan er det med dere??

Skrevet

Klarte å ikke teste i dag , men skal i morgen tidlig . Har masse stikkinger og murringer enda , ømme pupper også. Er faktisk kvalm idag , underliggende typen . Men har en del å tenke på for tiden så det kan jo komme av det også. Men forresten , hvordan regner en dpo ? Er det fra og meg dagen el tetsen slår ut , eller dagen ettepå ? Grubbler på om jeg er 6 eller 7 dpo ? Hvilken dag tenker dere på å ta første testen ?

Skrevet

Jeg fikk el temp dipp på pos el test dagen, så jeg regnet med at dagen etter er 1dpo.

Hvordan går det med dere nå da??

Har ikke tatt testen ennå jg:) Imorgen kanskje

Skrevet

Hei igjen :)

Har nok tatt noen tester alt må jeg innrømme....ingenting.Skal ta test i morgen tidelig jeg også (10dpo) håpe håpe :)

Lykke til til oss da :)

Skrevet

:) har tatt en test. Den var røntgen syn positiv, eller mest sannsynlig negativ!

Mye merkelig som skjer med kroppen og charten, så jeg vet ikke..håper på å bli klok på dette om et par dager.

Krysse fingre for positive tester tiloss, ja:)

En lørdagsklem

Skrevet

Har klart og holde meg, har ikke testet:))) Litt stolt her faktisk....

Hvordan går det med dere damer og testingen:)))

Klem fra

Skrevet

Et tips til nicki82. Kjøp deg en alkoholholdig vin med skrukork (kanskje aller helst en cabernet sauvignon) og bytt ut innholdet i flasken med en alkoholfri St. Regis cabernet sauvignon. Da har du rødvin på flasken istedet for juice (så trenger du ikke være redd for at noen skal smake). Denne rødvina er også veldig god. Finnes i hvitvin også.

Skrevet

Da har du vært flink :) Det har ikke jeg vært...gått en del tester denne pp. Testet dønn negativ i dag 10dpo...så da var vel nesten alt håp ute for denne pp..... om jeg har fått en dårlig start på dagen ? ja det kan man si :( du da , testet i dag ?

klem

Skrevet

Tusen takk for tipset, mayturid:)

Jeg har hørt at det er litt alkohol i alkoholfritt, så jeg styrer unna de. (dette er mer psykisk, ettersom det er veeldig liten prosent i disse)

Tror at det er greit med billigvin som ingen har hørt om.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ang testingen.

Har fått brunlig (av og til litt rødlig) mens 12, 13 dpo. Imorgen er det 14dpo, og jeg håper dette vil stoppe. Har hatt menssmerter siden 8dpo. Dette er rett og slett forvirrende.

Lav temperatur 12dpo

høy temperatur 13dpo

....... temperatur 14 dpo,

så dere skjønner at jeg er litt spent *biter negler*

Skrevet

Utdyper: opplevde mensmurringer - mens smerter - mens murringer...og tror jeg vet hva ilinger til fot vil si.

Skrevet

....stikkinger ned i lårene, mente jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...