L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 De siste 4 dagene har jeg KUN drøtm og graviditet og at jeg har vært gravid... Var å kjøpte meg en CB i går og var veldig usikker på om den slo ut siden de me streker ikke har slått ut på meg... Så i natt drømte jeg at det sto "gravid"---- I mårrest halv 5 så testa jeg og etter KORT tid kom det fram GRAVID:))) Er superhappy, spiren satt da på 3pp:) Jeg visste egentli at jeg var gravid, men man er jo aldri HELT sikker... Symp jeg har hatt: - en studn etter el hadde jeg voldsomme mens smerter... - lukten av sukkerspinn - stikking i sidene - STIKKING i puppene (det sterkeste tegnet=) Ellers har jeg ikke vært kvalm(bank i bordet ***), men kanskje litt mer uopplagt og trøtt enn ellers... Håper kvalmen holder seg unna!!! Er nå 4+5:) Termin beg av April:) Men har litt i bakhode at vi kommer til å vente med å fortelle det siden vi mistet ganske seint 4 ganger før vi fikk nr 1... Håper virkleig spiren klorer seg fast:) Og til dere andre damer, jeg ønsker dere MASSE lykke til og sender babystøv:))) **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
M ♥ ♂-2010 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Ååååååå!!! Det var fantastisk å lese L-O-V-E&prinsen+ny-spire? :-D GRATULERER SÅ MYE!! Dette er velfortjent!!! ;-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2009 Tusen takk:)))
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 gratulerer sååååå mye:-)) kos deg masse med spira:-)
Carina har to små gull Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Gratulerer så masse og nyt svangerskapet
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 gratulere så masse =D mener og huske deg her inne fra 07 =) så morsomt=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2009 Tusen takk alle sammen:) Håper det sitter en spire på dere alle sammen snart:) og jeg glemte et til symtom: HALSBRANN... Så er nok muligens en liten prins denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå