Gå til innhold

14 dager til temin og lei i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er mye mas med alle fire ungene mine hjemme OG min manns "små" fettere og kusiner på 13, 15 og 17 år. Ikke for det, de er verdens koseligste og de elsker å være hos oss, tante og onkel også, men jeg får ikke fem minutter for meg selv på hele dagen/kvelden.

De skal liksom "hjelpe" med minstemor, men hun vil jo henge etter meg og det vil helst de også... Koselig å skravle sammen... sukk.

Mine to eldste har det jo topp med besøk osv, men kjenner jeg har klaus utover dagen. De bor hos svigermor som er på ferie, men vil helst at jeg lager middag til dem :( hater å lage middag for tiden..

Vi er alltid velkommen hos dem og de er topp, men akkurat nå.. huff.. føler meg litt slem. Klager til mannen min og han synes jeg er litt vanskelig. Det er jo ikke meningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min absolutt fulle sympati! Føler virkelig med deg! Har hatt våres3 hjemme på ferie fram til forrige uke, og siste dagene holdt jeg på å gå oppetter veggene av all lyden. Mas og snakk og lyder, bråk, leker....arrrrg, holdt på å bli sprø! Du får sparke dem ut så ofte du kan, på lekeplass ol, eller med en hundrings i lommen for å kjøpe is, så får du litt fred i hvertfall...

Skrevet

Løste seg greit ;) dytta dem i bilen og dro på stranda! Fange krabber er gøy om du er 2 år eller 15 :)

Nå sover en utslitt prinsesse på sofaen og gutta spiller spill..

Og jeg har tven helt i fred :) jippi!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...