Gå til innhold

Flere som sover dårlig om natten?

Anbefalte innlegg

Er så trøtt om dagen men når natten kommer er jeg lys våken. Skjønner ikke hvorfor. Har ingen bekymringer og er kun oppe en gang per natt og tisser. Jeg har sovet som en sten frem til den siste uken. Slitsomt når man skal på jobb.

Mulig det er kroppen som skal tilvenne eieren til nattevåk og amming men synes det er litt kjipt å starte såååå tidlig :-/

Er forresten 26 fullgåtte idag :-)

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig problemer her. Både med å sovne og at jeg voknet av vondt med å snu seg.. Fant ut at pute mellom lårene er bra og at mandler før jeg legger meg regulerer halsbrann. Tror også kjøligere netter hjelper litt.. Men vå venter Frankrike så jeg er spent på nattesøvnen. :)

Jeg har ofte litt urolige netter nå for tida. Kan være utrolig trøtt før jeg legger meg, likevell hender det ofte at jeg sovner bare for å våkne igjen etter kort tid og da er det ikke alltid så lett å sovne igjen! Ganske irriterende når man jo er skikkelig trøtt! Vet ikke hvorfor jeg våkner. Synes det er rart, siden jeg tydeligvis trenger søvnen. I morges f.eks, våknet jeg og følte meg sliten så snart jeg åpnet øynene. Litt kjipt å starte dagen sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...