Gå til innhold

Hjeeelp, 33+4 og slimproppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nu inatt en stor slimklump (gul/hvit/grønn?) i truseinnlegget, er dette slimproppen og i såfall, er det ikke litt vel tidlig?? er 33+4 idag

Setter pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke være den proppen og uansett om dt er den kan det gå mange uker til fødsel:)

I mitt første svangerskap gikk proppen (bekreftet av jordmor) i uke 35, babyen kom ikke før termin uansett...

Skrevet

Hei! Synes bare det var litt artig med nicket ditt. Jeg er også lillegull og har termin 13.09.09 . Skriver ikke så mye her inne denne gangen, skal ha nr 3, men inne å leser nesten hver dag. Lurt litt på hva som skjer med meg også, i går måtte jeg bare legge meg pga masse kynnere, maserier, kvalme og uggen. Men i dag ganske bra igjen. Synes det er litt tidlig, men var plaget med de to andre også. Gikk til termin likevel. Slimproppen tror jeg ikke jeg har sett med noen , så der har jeg lite erfaring. Lykke til uansett, har hørt at det kan ta tid fram til fødsel selv om proppen går tidlig. :))

Skrevet

Tøft å finne en som har termin samme dag da! :)

Ang den slimproppen, jeg var hos legen idag og han sendte meg hjem igjen med den beskjeden "Ring med engang om det er blodspor i utfloden, da sender vi deg!". Antar at det var gode nyheter, men man vet jo aldri. Skal på kontroll imorgen til jordmor, sikkert mer info å hente der. =)

Skrevet

kan danne seg ny slimpropp og sa JM til meg...så trenger ikke åvære tegn på tidlig fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...