130909lillegull Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Oppdaget nu inatt en stor slimklump (gul/hvit/grønn?) i truseinnlegget, er dette slimproppen og i såfall, er det ikke litt vel tidlig?? er 33+4 idag Setter pris på svar!
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Det trenger ikke være den proppen og uansett om dt er den kan det gå mange uker til fødsel:) I mitt første svangerskap gikk proppen (bekreftet av jordmor) i uke 35, babyen kom ikke før termin uansett...
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Hei! Synes bare det var litt artig med nicket ditt. Jeg er også lillegull og har termin 13.09.09 . Skriver ikke så mye her inne denne gangen, skal ha nr 3, men inne å leser nesten hver dag. Lurt litt på hva som skjer med meg også, i går måtte jeg bare legge meg pga masse kynnere, maserier, kvalme og uggen. Men i dag ganske bra igjen. Synes det er litt tidlig, men var plaget med de to andre også. Gikk til termin likevel. Slimproppen tror jeg ikke jeg har sett med noen , så der har jeg lite erfaring. Lykke til uansett, har hørt at det kan ta tid fram til fødsel selv om proppen går tidlig. )
130909lillegull Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2009 Tøft å finne en som har termin samme dag da! Ang den slimproppen, jeg var hos legen idag og han sendte meg hjem igjen med den beskjeden "Ring med engang om det er blodspor i utfloden, da sender vi deg!". Antar at det var gode nyheter, men man vet jo aldri. Skal på kontroll imorgen til jordmor, sikkert mer info å hente der. =)
Tøssa Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 kan danne seg ny slimpropp og sa JM til meg...så trenger ikke åvære tegn på tidlig fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå