Gå til innhold

Hva fikk/gav dere til 1 års bryllups dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gav til mannen og fikk av mannen..

Fortsetter under...

Skrevet

Vi gir ikke gaver, vi går ut å spiser en bedre middag.

Skrevet

Bare en som er gift her?

Skrevet

Har faktisk 2 års bryllupsdag idag.

Hadde helt glemt det,så fra meg blir det ingen gaver. Ifjor spandere vi ferie på hverande...sammen altså...

Skrevet

jeg fikk en blomsterbukett og så var vi ute og spiste middag :o)

Skrevet

i fjor, nada nix:) skjedde så mye akkurat den dagen så gikk litt i glemmeboka. Hadde 2 års bryllupsdag nå 7.7 da fikk jeg gavekort på spabehandlinger og han fikk solbriller.

Annonse

Skrevet

På ettårsdagen kjøpte mannen blomster også spiste vi middag ute..

Nå har vi vært gift i 9 år og bryllupsdagen blir markert med en stor blomterbukett på bordet og god mat (ikke så lett med barnevakt til 4 unger).

Skrevet

Vi har laget ordning at den ene kjøper gave og den andre lager planer til dagen. i år (første bryllupsdagen) laget jeg album fra bryllupet i gave til min kjære. Han hadde laget til en fantastisk dag med middag på favorittrestauranten, dessert på favorittstedet vårt, og overnatting på hotellet der vi overnattet på bryllupsnatten. I tillegg fikk jeg en stor bukett med roser.

Skrevet

Ingenting. Vi bruker å gå ut og spise.

Skrevet

på 1års dagen var jeg gravid og kvalm, og hadde bare lyst på kyllingburger, så vi dro på bislet kebab og spiste kyllingburger. I år blir det nok en bedre middag ute på fin restaurant. tror ikke vi kjøper gaver.

Skrevet

Til et års og to års bryllupsdagen ga eller fikk jeg ingenting.

Men til tre års bryllupsdagen ga jeg han veslejenta :o) Hun nekta å komem ut og ventet i 14 dager ekstra for å komme på bryllupsdagen våres :o)

Skrevet

Jeg fikk Armani solbriller som jeg hadde ønsket meg:-)

Og så går vi ut og spiser på dagen vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...