skorpionfruen Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Kjennes ut som han skal sparke hull på magen imellom. Nå er det så trangt at jeg kan nesten ikke sitte rett opp og ned lengre. Ulempen med å være lita regner jeg med
V.A.B Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 jeg er helt normal str, og er like trangt og jævlig her. sukk..
skorpionfruen Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Hehe ja huff det er ikke lett, nå er det en komedie hver gang jeg må bøye meg å plukke opp å hente det jeg mister på gulvet eller ta på seg sokker. Huff, gleder meg noe voldsomt til at dette blir normalt igjen
*Bo*og*Junior* Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Hjemme hos oss, er det slik at ting som havner på gulvet, blir på gulvet. Helt til sambo kommer hjem å plukker opp da. Men i den siste uken kjennes det som babyen står på hoftebena mine, og presser seg opp i ribbena, tar skikkelig tak å strekker seg. Ikke godt. Nå er jo jeg veldig kort, og magen vises ikke så mye med tanke på at jeg har 5 uker til termin. Så det virker som babyen ligger langt inn.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Vet du, akkurat det savner jeg denne gangen (utrolig nok) har en meget rolig minimann i magen.. Må si det værste på slutten er å følge med på om det er liv, og nok liv.. Han gjør ikke så mye ut av seg. Dytter litt innimellom men aldri plagsomt. Glad han hikker, da vet jeg han er ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå