It's all about me Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har sjekke: Princess Hansen og Dysvik Living Bohus Ellos Jotex Hvem fler? Leter desperat etter noen i fargen lavendel el. lig. i 130cm el. 140 cm. Vet det kan speialbestilles enkelte steder, men det er dyrt.
Himmel og hav Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Jeg ga opp tilslutt da jeg for et års tid siden leita forgjeves etter sånne liftgardiner som jeg ville ha. Da fant jeg ut at de slett ikke var vanskelige å sy selv. Gå hit: http://www.husetoghaven.dk/ og søk på liftgardin. Da får du opp en enkel og grei oppskrift (sy et foldegardin). Det er gjort på en kveld, og du får det akkurat som du vil.
It's all about me Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Hjeeeelp, jeg kan da ikke sy. Skulle ønske jeg kunne det, men etter ungdomsskolen liker ikke symaskiner meg av en eller annen grunn.
Himmel og hav Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Slemme, slemme maskinen! Gå i nærmeste stoffbutikk og spør hva de skal ha for å sy for deg, eller bestikk ei venninne/tante/onkel/nabo.
It's all about me Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 Den eneste jeg kjenner som kan sy er i moduset "jeg syr ikke for deg, men jeg kan lære deg og hjelpe deg...." og det orker jeg ikke, he he he. Så det ender nok med krisløsningen jeg har funnet, er i riktig farge men i lin.
It's all about me Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2009 Ja de hadde jeg glemt, men der var det ikke mye å velge mellom der heller nei. Takk iallfall.
* 5 om dagen * Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 her er det noen:-)) http://www.minborg.no/183/73946/
* 5 om dagen * Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 den linken jeg ga deg,var veldig rotete å finne fram i,men etterhvert klarte jeg å få opp en god del forskjellige liftgardiner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå