Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har sånne tarot kort som jeg lesre at du bruker... Kan jeg klare spå meg selv med de??? Hvor står det betydning for kortene???
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Heia.. Det er mange forskjellige tarot stokker,den mest kjente er nok Raider white,osv..Jeg har spesielle kort,som du ikke får kjøpt på en vanlig bokhandel...... Er ikke lurt å spå seg selv,få heller noen andre til å spå deg...Men dags kort kan du trekke.(det er kun et kort mann trekker hver dag) Men Tarot er vansklig,mann lærer ikke å tolke kortet på 1 eller 2 år.Mann må bli kjent med korta sine,og ta den tiden mann trenger.Jeg har spådd i 12-13år,men først de siste 2 år jeg klarer å vite hva slags kjønn mann venter f eks..Selvom 2 personer for 4 -5 av samme korta trenger det ikke å bety det samme,det er korta som ligger under,ved siden og hovedkorta som utgjør utfallet....Samt hva slags følelse du får.Vansklig å forklare,du vil forstå hva jeg mener når du starter ..Vil anbefale deg å leie eller kjøpe boken om tarot..Lek litt med korta,les og skriv gjerne stikkord på korta ,altså inni korta ,da slipp du å slå opp i boka hele tiden..Til slutt blir du så kjent at du har ikke lenger behov for boka.... Tarot er ganske så mye å sette seg inn i...men moro ja.Det beste hadde vært om du har ei venninne som kunne hjulpet deg igang,slik at du gjør det riktig osv.. Jeg bruker mine tarot kort,og feelinga mi.... Lykke til
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Kan tipse deg om siden min..Der står det mye om Tarot...der kan vi også møte å snakke om tarot..chatt og forum der inne... http://spaakafen.page.tl Vi blir å holde Tarot kurs på mail,tlf,si ifra hvis du er inntrisert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå