Veslemus Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei! Har bare vært her inne og lest litt i det siste, ikke skrevet stort. Har fulgt med på innleggene dine. Ser du fortsatt var like gravid tidligere i dag.. Skjønner du er lei nå, og det er nok vann som gjør at du har gått fort opp i vekt. Så kjedelig med legevikar. Var det sånn at d u ikke går til jordmor? Vet ikke hva jeg skal komme med av tips, jeg.. Dra på shopping, hehe.. Vel, det smarteste er vel å lade opp til fødsel, men da går jo tida så tregt. Sender deg masse fødestøv og håper det vil hjelpe Masse lykke til! Og neste gang vi sees håper jeg å se deg med tulla di Fikk keisersnitt dato 09.09.09, jeg Så jeg har full nedtelling.. Hilsen fra Renate
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Hei, veslemus! Så koselig med en kjent en! Jeg shopper ofte jeg. Trasker rundt i byen vet du. Er jo ikke langt å gå. ja, er nok vann all den vekta. Leggene og låra mine ser syke ut i kveld, villt store og vonde... ikke så veldig gøy. Går ikke til jordmor nei. Hvordan har du det? Formen bedre? Så gøy at du skal ha keisersnitt på Brages bursdag! Han ble født 09.09.06. Håper også at jenta er her neste gang vi sees. Men vet ikke når det er treff igjen.. Kan hende det er noe mer før du rekker å få din lille... Er stille fra folk for tida nå. Alle er jo opptatt med ferie, de små eller å vente på de små nesten... Klem Mona
Veslemus Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Ja, koselig Uff det høres ikke godt ut. Da tror jeg det nærmer seg fødsel for deg, jeg fikk masse vann i kroppen like før det satte igang sist.. Håpe, håpe, for din del Jeg har det fint, har følt meg bedre den siste tida. Sliter med sovestilling og er mye våken om natta nå, pga halsbrann eller leggkramper.Men i går natt sov jeg faktisk hele natta :) Så moro med samme dato som sønnen din! Vi kan jo sette opp et treff snart. Er sikkert noen hjemme. Kjedelig julivær, men fin temperatur for oss med stor mage! Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Ja, er jo bare å sette opp treff. Forrige gang ble vi bare to og etter det var det ikke så mange som ga noen respons... Så bra at du føler deg bedre. Men skjønner det med å slite med å sove. Jeg føler det er så meningsløst uansett når jeg bare våkner og må ta kampen for å klare å komme meg ut av senga og på hele tida. He he:) Ja, håper dette er sånn "rett før fødsels"vann. Det hadde vært flotte saker:D Er deilig at det er kaldt ja, eller ikke varmt hvertfall Tør ikke tenke på hevelsene i 30 grader nå. Uff. Jeg kommer på treff jeg, om noen setter opp. Hvertfall etter fødsel. kan hende jeg ikke orker før det nå da... Siden jeg er så lei og kanskje litt sur...
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Jeg rusler opp og prøver å sove litt jeg. Sånn i tilfelle noe skulle skje er det jo fint med litt krefter:)
Veslemus Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 Ja, få deg litt søvn! Så håper jeg du våkner av smerter etter noen timer Vi setter opp et treff etter du har født, vi, hehe. Sov godt og våkn opp uthvilt, klar for fight!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Ingen fødsel i natt heller. Jaja. Nå skal jeg visst gå lang tur med mannen, men frister lite å vise hele byen tømmerstokkbeina mine.
Veslemus Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2009 Hmm.. Du får tenke at du egentlig har termin 1. aug, og at det nok starter rundt den termindatoen Uff, ikke godt å å gå med hovne bein.. Men du er jo så tynn og spe fra før, så det er det garantert ingen som legger merke til. Når jeg hovner, tror folk jeg er normal, til og med legen. Har jo så spinkle bein ellers. Har du gjort alt klart til tulla kommer da? Koselig å gjøre istand til babyen. Har vasket alle klærne, jeg, og gjort klar vugga, bortsett fra at jeg venter med sengetøyet. Skal stryke og sortere klærne etter størrelse snart. Men sånt har du kanskje gjort for lengst.. Prøver bare å gi deg tips som kan få opp humøret litt, for det må være helt grusomt å gå over så mange dager. Skjønner du er lei, lei, og atter lei..
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Ja, må vel tenke det snart.... Greit at ingen ser beina mine, men det er jo vondt å gå sånn da. Ja, og så er beina mine ikke spesielt tynne i forhold til kroppsstørrelsen min. Jeg får ikke på meg noen støvletter f.eks. pga for kraftige legger (men det har jo ikke du sett siden du bare har sett meg i bukse). Og det er vanligvis at de er såpass kraftige.... Ja, har gjort klart alt utenom å re opp senga. Er litt lært opp til at akkurat det venter man med til babyen er født. Men ting er nå klart da. Og mannen min har vaska hele huset. Hehe, snillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå