Gå til innhold

Når kommer de eventuelle bivirkningene på pergoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på første runde med pergo nå og har vært litt spent på om de gir bivirkninger (har hørt noen skrekk historier). Men kommer disse mens jeg tar de, eller senere?? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig individuelt om en i det hele tatt får bivirkninger. Jeg for min del merket det best på dobbel kur enn på enkel kur. Jeg følte meg oppblåst og hadde vondt nederst i magen etter et par dager av kuren og rundt eggløsning. I tillegg var jeg kanskje litt humørsyk :-) For min del gikk det over etter eggløsning. En vanligere bivirkning er at eggløsning og mensen blir forskjøvet i forhold til det en pleier, men det er også helt individuelt. Vi blir nok kanskje litt ekstra på vakt når vi tilfører kroppen hormoner som skal forhåpentligvis gi oss en lite spire.....

Skrevet

Har skrevet litt om det på enn annen tråd som vi begge er inne på, men skriver litt her også jeg. Ble satt på dobbel Pergo med en gang. De første bivirkningene kom etter et par dager i form av humør-svingninger. Det andre kom etterhvert rundt de dagene jeg skulle hatt eggløsning. Men du; prøv å ikke tenke så mye på det som vi andre skriver om bivirkninger her inne. Alt dette er helt individuelt, og det er ikke sikkert du vil kjenne noe særlig til noe av det. Prøv å ta bivirkningene som de kommer, HVIS de kommer. Og som jeg har skrevet flere ganger tidligere, så har jeg ikke blitt så skremt av bivirkningene at jeg ikke tør å prøve flere runder med Pergo. Selvfølgelig har det vært til stor hjelp å lese om og kunne spørre de andre jentene her om de bivirkningene jeg har kjent noe til har vært " normale ", men prøv å ikke la deg skremme opp. For det er virkelig ikke så ille at det ikke er verdt det. Tenk deg bare det fantastiske resultatet det kan gi deg:) En liten spire:)

Masse lykke til!

Skrevet

Takker for svar :)

Er ferdig med kuren i dag og har ikke merka noenting enda så det går nok fint :)

Nå er det bare å vente på el og deretter den laaange tiden mellom el og ikm.

Skrevet

Så bra at du ikke har merket noe til Pergoen:)

Du var ferdig med kuren igår, og jeg begynte igår, spennende å følge med fremover nå da:)

Og skjønner hva du mener med lange dager å gå å vente........

Blir mye venting av det også syntes jeg, hele syklusen.

Men men, hva gjør man ikke for å få sin lille spire :) ?

Nå får vi håpe at EL er i boks for deg, masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...