Gå til innhold

*frustrert* Noen som har erfaring? 2 barn a lene?!! meninger??!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det jeg gjør..:( Jeg har fått time på sykehuset i morra, til og få en tablett for og så bli lagt inn på sykehuset på torsdag, for medesinsk abort..:( Hvet ikke hva jeg vil.. Samtidig hvet jeg at det er det beste.. Jeg er alene mamma til en herlig gutt på 3år.. Også har jeg hatt et uhell, hadde sex med eksen.. Og nå er jeg 6 uker på vei... Hvet ikke om jeg klarer og være a lene med to barn.. Jeg hvet jeg får lite hjelp og støtte fra pappaen.. Han er ikke noe flink med gutten vi har nå heller..:(

Tenker som så at er det riktig og få enda et barn som jeg hvet pappaen ikke vil bry seg særlig om.. Er bedre at jeg tar godt vare på den gutten jeg har.. Men santidig hvet jeg ikke om jeg klarer og ta abort:(

*fustrert* gråter og gråter...

Noen som har noen meninger??!

Eller erfaringer..?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..trasig situasjon:(..

Men jeg ville anbefalt deg til å beholde, om du innerst inne ikke vil fjerne det barnet.

Å det som er positivt blant annet er jo at:

- 3åringen din,får en helsøster/bror.. De kommer jo til å ha hverandre.

- Du trenger ikke å forholde deg til 2 forskjellige fedre..

- En solstråle til i livet ditt:)

Skrevet

Ta ikke abort!!!

er alene med to herlige jenter på 3 og 5 år har vært det nå siste året,uten hjelp fra pappan. og vi har det fint.Pappan vioser 0 interesse

jentene har værandre,og det er jeg evig taknemmelig for. Helsøsken!!

du klare det du må.

Nå har jeg nettop gjennom gått en abort, max uflaks ble gravid med en ny man men ville blitt alene med denne ungen også så trodde dette var beste løsning.kunne jeg skrudd tiden til bake hadde jeg gitt høyre arm. ALDRI mer. gråter hver dag. og lengter etter babyen som jeg har valgt bort.

Må du i så fall gjøre det i morgen??

vent til du er helt sikker på hva du vill du har enda noen uker på deg. pust ut og prøv i alle fall å finne argumenter for og i mot som du er fortrolig med så du er sikker på at du ikke angrer.

angrer garantert aldri på at du fåren til unge når den først kommer, men du kan angre lenge hvist du velger babyen bort

Klem til deg

Skrevet

Tusen takk for svar, og at dere tok dere tid til og lese innlegge mitt..

Har i dag vært og tatt medesinsk abort:(

Har hatt en tøff dag både fysisk og psykisk..

Men tror det valget jeg tok var det rette.. Har nå bestemt meg for og bli helt ferdig med udannelsen min, ferdig om 1år.. Jobbe litt ekstra og få kjøpt noe egent sted og bo for meg og lille gutt... Og ta ekstra godt vare på den herlige gutten jeg har..

Det kommer til og bli tøft en liten stund nå, men jeg får se frem over og kasnje en vakker dag møter jeg en mann som jeg kan få eet barn til med som vi kan ta vare på sammen:)

Må prøve og tenke posetift, men ønsker ingen i hele veden og være i denne situasjonen som jeg sitter i nå:( *gåte litt*

Men det er vel lov..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...