Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det skjer noe i natt???

hunden er mega kosete, ligger bare på fanget opp etter magen og koser. Hun er kosete, men i kveld har hun vært ekstrem..... De sier hunder har en sjette sans og merker at ting kan være på gang. Kjenner ikke noe selv...

sspennende natt dette...

hva tror dere, har hunden min en sjette sans????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninde som opplevde det :) hun hadde stått opp på natta og bikkja hadde vært helt merkelig, forfulgte henne.. inn på doen, ut i stua inn på soverommet, var skikkelig kosete ol.

Hun hadde begynt med rier morgenen etter og bikkja hadde fortsatt med samme oppførsel til de dro til sykehuset.. og jenta deres ble født den kvelden :)

Så er ikke umulig at disse dyrene vet mer enn oss noen ganger :)

Får håpe det er noe i det da ;) og at dette er din natt :)

Skrevet

Fikk litt frysninger av dette, helt utrolig.

Nei, dette blir spennenede!!!!

Skrevet

Ja vi får håpe det skjer noe :) :) :)

Jeg har ikke hund, så må vel bare vente å se til det faktisk skjer.. har katt da.. men hun er lite interessert :P hehe..

Skrevet

Trodde katter også var litt sånn som merket noe, er kanskje litt lenger til for deg da......

Husker ikke hvordan hunden var sist gang, tror ikke de gjorde noe spesielt da, men husker ikke.

Det skjer plutselig uansett!!

Lenge igjen du?

Skrevet

Ja, er mulig katter også merker noe, men er alltid jeg som har vasket henne, tatt flått, gredd henne og kklipet bort pels dotter.. pluss at det er meg som tar henne ned fra sofaen ( hun har egen stol) ol.. så hun liker ikke meg veldig godt :P Liker samboeren bedre.. der ligger hun på fanget i mange timer.. hehe :P

Jeg hadde mens termin 21 juli, så er 1 uke over.. Hadde ul termin igår 26 juli.. men har blitt enig med lege, jordmor og sykehuset om å følge mens terminen da jeg er sikker på første dag i siste mens + at jeg en endel bekymret med tanke på fødselen ol, har en søster som er funksjonhemmet..

Så jeg går igrunn bare å venter om dagen.. håper det skjer noe ikveld :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...