Gå til innhold

Noen der ute som har hatt flere enn 3 keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg fikk vite når jeg var gravid med nr.2 og hadde haste katastrofe keisersnitt at jeg har lov og ha en til keisersnitt,og dermed må jeg enten bestemme meg og sterilisere meg eller ha god prevansjon og ikke bli gravid mer. Det er risikabelt og bli gravid etter 3 keisersnitt,og de sa at det er stort risiko at livmoren kan revne jo flere snitt man har.

Jeg skal jo ha bare en til nå,nr .3 nå ,og tenker ikke på flere,om jeg får beskjed at jeg skal sterilisere meg nå,så gjør jeg det. Det som kan være farlig og er arrvevet som vokser inni. Så er spent på ka de sier til meg under planlagt keisersnitt denne gangen.

Har også sett at det er noen her på Barnimagen som har hatt 4 keisersnitt,og flere. Tror at det er hver enkelt det gjelder,og hvordan livmoren er etter snitt.

Det kan hende jeg har misforstått da jeg fikk dato for keisersnitt... Men jeg syns de sa at dersom man har hatt 2 stk keisersnitt er det anbefalt at også de neste graviditetene ender med keisersnitt siden det er fare for at livmoren kan revne under vanlig fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...