Mammie88 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 om jeg ligger eller sitter, når jeg reiser meg blir den enda hardere, kjennes ut som om magen faller av på en måte .. Masse stikkinger/murringer i rygg å mage men vil ikke kalle de vonde... Sikkert bare masrier..Termin imårra..
*Mamma09* Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Har det på samme på måte, magen er oftere hard en myk.. og har masse kynnere/maserier... stadig vondt og murring i ryggen.. Er 1 uke over termin.. håper det skjer noe snart..
Mammie88 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 er så slitsomt å gå slik, gleder meg til å bli ferdig. max en uke så er hun her
*Mamma09* Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Ja, jeg blir utrolig sliten av å gå slik, kjenner jeg puster tyngre og blir sliten på en helt annen måte når magen er så hard.. Jeg har fått time til overtidskontroll tirsdag 4 august Men håper han kommer snart, gjerne i natt Vet jo ikke om jeg blir igangsatt etter overtidskontrollen, men håper det er max en uke igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå