Gå til innhold

Lang ventetid på UL i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har første legetime om en måned, i slutten av uke 11. Holder det å vente til da og la legen fikse UL etc, eller bør jeg bestille det på egenhånd nå?

Noen som har snøring på hvordan ståa er i Stavanger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er på sykehuset - selv går jeg til gynekolog og får UL der. Men hos henne er det lang ventetid, så jeg tror nok jeg ville ringt legen på forhånd for å høre. Så kan de nok evt henvise på forhånd.

Skrevet

Jeg går også til en gyn.spes (dr.Bergh), men han har ferie nå fram til mandag så han vet enda ikke at jeg er gravid.. så jeg fikk henvisning av legen min til tidlig ul (har mistet flere ganger + at jeg hadde litt blødninger for en ukes tid siden) , men jeg mått selv og ordne med tidlig ul hos ei (muligens hun b77h går til? Hinnaklinikken?) og der fikk jeg komme på dagen siden jeg hadde henvisning og blødde, skal dit igjen på fredag:)

Angående å bli henvist til sykehuset sa legen min at det var omtrent umulig nå i ferietiden...

Skrevet

men hvis du ikke mener tidlig UL og bare vanlig UL i uke 18-20 så fikser legen det for deg og du får time tilsendt i posten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...