anjet Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Vanligvis så har jeg mensin i 4-5 dager. Denne måneden fikk jeg mensen 20.juli, den varte knapt 1 dag, og tilsammen var det nok ikke nok til å fylle ett bind en gang. Jeg har lest at man kan ha små blødninger de første månedene man er gravid...kan jeg være gravid? Jeg har fortsatt ikke tatt graviditetstest, kan den slå ut positivt nå hvis jeg er det ? Det må sies at jeg ikke går på p-piller eller bruker noen annen form for prevensjon, og over ett år siden jeg sluttet på pillene. Min samboer har ikke kommer inne i meg, men noe kan jo ha " lekket " ut inni der?? Veldig spent, håper på svar
♥Axinija♥ Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Den eneste som kan gi deg et svar er en graviditetstest.... Lykke til!
anjet Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg skal kjøpe i morra Men hva tror dere er sjansen for at jeg faktisk er gravid?
♥Axinija♥ Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Det tror jeg ingen kan svare helt konkret på..... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå