Gå til innhold

Noen andre med "stor" mage allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 12 uker på vei, men har mage som om jeg sku være 5 mnd.... Den er så oppblåst og jeg vet jo at det er hormoner osv, og ikke fosteret som skaper dette. Men syns nesten det er litt flaut, passer ingen klær og har måtte finne fram gravide klærne mine fra sist gang. Utrolig deilig å ha de på, men ser jo bare såååå gravid ut da:)

Flere som har det sånn eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja har det akkurat som deg... må ta på meg mammaklær allerede.. og er ikke mangen enda some vet jeg er gravid, ikke en gang ungene vet det enda...

prøver å skjule magen.... men

Skrevet

Jeg prøver også å skjule det men ikke lett ! navlen begynner å komme utover :) jeg er 11+6.

Skrevet

Joda-her og!!

Er nå i 14.uke-magen strutter!

Begynte veeeldig tidlig-som det du beskriver..

Det er mye væske og blod som samler seg.Ikke har vi mens f.eks og masse mer luft enn vanlig.

Jeg har enda ikke baby-mage,den er bare stoooor....

Men;vi skal jo ha barn-HURRAAAA!!!!

Sommerklem

Skrevet

Jeg er 9+4, og jeg har rar fasong på magen. Jeg har tatt av meg mye, så har en liten kul:) Har fått disse beryktede dunhårene da!

Skrevet

Ja, jeg har kjempemage, og jeg er bare 11 uker på vei.

Ser ut som om jeg er 5 mnd på vei. Men det er bare hyggelig det da:)

Har gått ned 7 kg pga kvalme, så det er ikke det at jeg har lagt på meg heller;)

Skrevet

Uff ja samme her. Magen bare velter ut... Men for all del, den kan fortsatt holdes inn. Er bare så slitsomt. Fikk ikke mage før i mnd4 sist.

Skrevet

Her og :( Bare 10 uker. Men huff, føler meg sååå stor. Samtidig føler jeg det ikke er "rett" at en skal få mage så tidlig. Har kanskje spist litt mer i sommer, men uansett.... PRøver å hold inn magen, men det går ikke lenge, da blir jeg i hvertfall oppblåst... Nei fytti, de første ukene synes jeg er noe herk....

Har hørt noen bekjente kommenterte ei annen som fikk mage tidlig, og de poengterte at hun bare var feit.... men ja, en vet litt åssen folk prater, en burde bare drite i det, men åssen er ikke vi jenter da?! Bryr oss veldig om hva andre mener.... Så gleder meg veldig til at det er "akseptabelt" at en kan få mage...

Fikk stort barn sist, og fikk fort mage da og... Nei det er ikke videre festlig. Men godt å høre vi er flere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...