♥Kabrimor♥ Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Sea-bands!! Sånne armbånd med en kule som trykker på et punkt på innsida av håndleddet. Det er et akupressurpunkt som motvirker kvalme. Fåes kjøpt på apoteket. Kjøpte mine i dag, og har hatt en kjempefin ettermiddag!!
Dina1 Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Demper dessverre ingentng her hos meg.... bortkasta kjøp for min del:( Var hos lege for å få tabl mot kvalme, men viste seg at det kun var Postafen hun kunne gi, og det er reisesyketabl som jeg blir fryktelig trett av - så da kunne jeg ikke bruke det heller. Er bare litt fortvila og lei av å være så kvalm, og å spy så mye. Har jo en liten på 1 1/2, og føler meg som verdens kjipeste mamma...hehe... Men, noen andre forslag mot kvalmen da? Noe nytt og revolusjoneranes? Tas imot med takk!!!!!!!
mamman til to gutter Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg fikk Phenergan av legen når jeg kastet opp mye i forrige svangerskap, det hjalp meg kjempemye.
olka Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Dina1 har du hørt om preglolly? kjærlighet på pinne som skal hjelpe..eg vet ikke om det finnes i norge, men du kan betille på nett
Gjest Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har en kompis som er lege, og han har anbefalt sea bands til meg. Og snill som han er så har han til og med kjøpt dem og sender dem i posten i til meg Gleder meg til å prøve dem og håper de har effekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå