Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg må først og fremst bare si tusen takk til alle dere som har tatt dere tid til å svare meg. Jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten deres støtte og råd. Dere har hjulpet meg så mye, og fått meg til å innse hva som er rett. Jeg velger å beholde barnet. Jeg velger å beholde nurket mitt, selvom barnefaren er i mot det. Han kommer til å forlate meg, og jeg kommer ikke til å få noe støtte fra han og hans familie. Men jeg er sterk, og vet at jeg kan klare meg med mine venner og min egen families støtte. Jeg er overlykkelig for at jeg ikke tok abort, og jeg vet at jeg kan bli en super mamma! Skal gjøre alt for at mitt barn får det bra. Tusen hjertelig takk til alle dere nydelige mennesker. Dere fikk meg til å innse at å beholde barnet mitt var det eneste riktige, selvom barnefaren sier det stikk motsatte. Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv om jeg hadde tatt abort. Det kan jeg se nå i ettertid. Tusen hjertelig takk. Jeg er evig takknemmelig!
Sharlis Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Så bra:):) Lykke til videre med både graviditet og den lillen når den kommer til verden:) Dette klarer du vettu:) Og husk, om du er usikker med noe eller trenger hjelp, så kan du ta kontakt med barnevernet..De kommer til å hjelpe deg, slik at du får en enklere hverdag:) Stor klem:)
babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 hei jeg var 15 år når jeg fødte min sønn jg var sammens med far da å jg fikk mye hjelp fra barnevernet.. jg begynte på vidregånde rett etter u-skole fikk min datter når jeg var 17 år med samme far også.. nå venter jg mitt tredje barn i februar å faktisk er aleine.. jg har ingen familie el noe.. men jg er en sterk person.. TIPS.. Tenk at alle andre klarer det å da skal du gjøre det også om noen er negative til deg å sier du må ta det bort å at di ikke trur du klarer deg så ha den innstillinga at du SKAL bevise for alle andre at du klarer det jg var i se og hør som ung mor i 2003 å fikk mye negativ krittik fra andre..men sa det til meg selv at dette skulle jg klare å jg har bevist det nå er jeg 22 år å snart 3 bansmor
babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 hei jeg var 15 år når jeg fødte min sønn jg var sammens med far da å jg fikk mye hjelp fra barnevernet.. jg begynte på vidregånde rett etter u-skole fikk min datter når jeg var 17 år med samme far også.. nå venter jg mitt tredje barn i februar å faktisk er aleine.. jg har ingen familie el noe.. men jg er en sterk person.. TIPS.. Tenk at alle andre klarer det å da skal du gjøre det også om noen er negative til deg å sier du må ta det bort å at di ikke trur du klarer deg så ha den innstillinga at du SKAL bevise for alle andre at du klarer det jg var i se og hør som ung mor i 2003 å fikk mye negativ krittik fra andre..men sa det til meg selv at dette skulle jg klare å jg har bevist det nå er jeg 22 år å snart 3 bansmor
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 HI: Hvorfor surrer du rundt på forskjellige forum og forteller forskjellige historier som ikke henger sammen i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 Ah drit og dra kjerring! Faen så stygt å lyve om slike ting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva er problemet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå