Gå til innhold

Noen som vet hva som er best av Basson Milan barnevogn og BabyBas vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ikke hatt Bebybas vogna,så den har jeg ingen erfaring med. Men jeg har hatt Basson milan vogna,og den var jeg kanon-fornøyd med :-) ! Der får du mye vogn for pengene i hvertfall. Jeg har faktisk ingenting negativt å si om den..................

Skrevet

Så bra :)

Jeg har egentlig bestilt en sånn Basson Milan vogn fra Deal.no til 998,-. Men så fikk jeg mail fra dem på morgenen i dag om at den fargen jeg hadde bestilt var utgått. Men da håper jeg at de har den igjen i en annen farge. Vogna ser jo veldig fin ut da, men har bare sett den på bilde. Det er med fotpose også. Og den skal vel være ganske lang slik at den kan brukes ganske lenge?

Jeg så en sånn BabyBas vogn på tilbud til samme prisen i dag, men syntes ikke den så like fin ut egentlig.

Skrevet

Får du ei Basson milan vogn til 998kr,så gjør du ett kupp....! Jeg betalte rundt 2500kr for vogna mi,og jeg og kjøpte fra Deal !!! Basson vognene har (ihvertfall) 90 cm liggelengde,så den kan brukes hele vognperioden. Den var utrolig god å trille,og ett extra pluss for at d er vendbart styre...som forøvrig var veldig enkelt å håndtere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...