Gå til innhold

så utrolig deilig å ikke ha mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom til å tenke på det nå;-)

har jo ikke hatt mensen siden november, og kan ikke si jeg savner det herket der;-)

men jeg skal ikke amme, så jeg får vel tilbake mensen med en gang som sist;-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enig! MEN, kan jeg spørre hvorfor du ikke skal amme??

Skrevet

pga medisiner..kjipt, men jenta vår har hvertfall nesten ikke vært syk i sine snart 4 leveår;-)

Skrevet

Enig!! Det er veldig deilig å slippe!! Men, skulle gjerne sluppet mensmurringene jeg har nesten hele tiden...

Skrevet

Jo, er da deilig det.

Men husker med gru forrige barseltid da jeg endte opp med å blø hver dag i 10,5 måned etter fødsel. Syns egentlig jeg fikk igjen med renter på blødninger da... Ikke at jeg ikke blør mer enn nok til vanlig heller (er en storbløder med blødertendenser som ikke noen hormonpreparater stopper)...

Skrevet

Hehe, jeg har faktisk ikke hatt den siden 2006 begynte jeg å tenke på nå!! Da ble jeg gravid med førstemann, ammet han så til han var nesten 1 1/2 og hadde ikke mensen da, og rett etter at jeg slutta med amminga så ble jeg gravid med nummer to. Så gleder meg ikke til å få mensen igjen, men gleder meg til å få tilbake en kropp som verken er gravid eller ammer (når jeg er ferdigammet med han i magen nå da... :)

Skrevet

uff, det høres ikke noe særlig ut,meg & lille vampyr(kanskje derfor du har fått en vampyr da;-))

gleder meg ikke til renselsen, selv om den varte bare i knappe 2 uker sist...er så udelikat med store bind;-/

Skrevet

Oi, bare to små uker? Heldiggrisen...

Ja, jeg trengte jo ikke store bind i 10,5 måneder da. Men å hele tiden blø, om enn bare litt, blir for meg ganske stort stressmoment etterhvert... Det skal ikke skje denne gangen:)

Skrevet

ja,FANTASTISK å ikke ha mensen!!det er en av fordelene med å gå gravid!!

Renselsen varte for meg mellom 4 og 6 uker,men det er jammen meg lenge nok...hehe.Er forferdelig å gå rundt å blø og skifte bind i ett sett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...