Puppen og lillemor Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 hvis dere hadde ikm onsdag, torsdag eller fredag denne uken (uke 31), når hadde dere testet da?? (jeg klarer snart ikke å vente lenger...hehe)
Trolleliten Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Har ikm på lørdag, og kommer nok til å begynne testingen på onsdag tror jeg..tidlig, men klarer nok ikke å vente du da?
Molait Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har pleid være typen som venter 4 dager for så å spare mange hundre kr etterhvert. Tester dagen etter ikm. Nå derimot tester jeg noe før. Dette fordi med flerlinger så tester man gjerne pos. tidliger (produserer jo mye mer hcg) og siden jeg var gravid med twins sist vil jeg teste før. Ikm fredag (tror jeg, hadde jo pos.el-test i 3,5 døgn! Greit man fortsatte teste ellers hadde jeg jo tenkt ikm på onsdag) Hadde tenkt å teste onsdag morgen. Etter chatting med en annen prøver er det mulig jeg tar en i morgen tidlig;) Meeen jeg tenker som så. Dersom den er neg så venter man jo gjerne to dager. Og om den blir pos er det jo større sjans for det på onsdag. Og da igjen på fredag. Nei blir dyrt og spennende uansett trur eg;)
Puppen og lillemor Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 jeg har ikm onsdag, torsdag eller fredag..kommer an på om syklusen er 28, 29 eller 30 dager denne måneden.. hadde positiv el test fredag og lørdag.. Burde vel vente et par dager i hvert fall med å teste, men har veeeedig lyst til å teste i morgen.. har noen billig strimler liggende, så kanskje jeg bare skal prøve i morra tidlig.. hmm.. hva tror dere?
Molait Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 æh, har du billigstrimler liggende er det da bare å prøve:)
Puppen og lillemor Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2009 testet i dag.. og hvitere test finnes ikke Så da funket det ikke med grapefrukt juice og solvipect heller...
Molait Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Ligget unna hostesaft jeg. Gjør at de svømmer lettere, men kan være at de som kommer frem ikke skulle frem! Altså med avvik av en eller annen stort. Kan fortsatt få pos da. Ingen tante og håpet er der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå