håpefull <3 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Vi prøver å bli gravide,. Har hatt sex nesten hver dag. 1 dagen når mensen skulle ha kommet tok jeg en test å den var negativ, har nå gått 4 dager over. kan det være at den var negativ forde jeg tok den for tidlig? Tenkte kanskje å ta en ny test i morgen. Har noen opplevd det samme?!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Det er mange som ikke får positiv test før lenge over ikm, det kommer an på hcgnivået i kroppen din. Så akkurat et innlegg her hvor det var ei som fikk positiv test 15 dager over ikm. Så vær tålmodig! Men - det skal sies at man klarer også å utsette mensen hvis man håper og tror at man er gravid hardt nok! Det harj eg klart i over en uke. Hvis du er gravid: Hcgnivået øker hver 2-3 dag. Ta en test igjen hver 3.dag fram til du får positiv test eller mensen kommer:) LYkke til!
håpefull <3 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 Testen viste POSITIV i dag !!! jippi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal til doktoren snart å ta ny test i morgo!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 gratulerer såååååå mye:-)) kos deg masse med svangerskapet:-)
håpefull <3 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2009 fikk til doktoren i dag å ta test. Den var positiv!! Så nå har jeg bestilt min første svangerskaps kontroll time! kjempe gla <3 er da ca 1 mnd på vei. lykke til alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå