MC81 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei, noen som har opplevd å ha sykluslengde på 21 dager. Sjikkelig rart, har aldri hatt det før. Satt og kjente det skjedde noe i magen og fikk da følelsen av å gå på do og der var det blo. Blødde i 2 dager, ikke masse men det blødde jo! Forstår ingenting jeg!
miss<3 Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 er forståelig at du ble litt forvirret nå sikker på at du ikke er gravid da? at det var feste blødning? pleier du å ha mensen mer enn 2 dager er det noe som ikke stemmer. prat med legen din..
MC81 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 kansje jeg skulle tatt en test. Pleier ikke å ha så lange menstrasjoner, men 3 -4 dager er normalt for meg. Så ble litt overrasket over hvor tidlig den kom og hvor kort det varte! Hmmm!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Før jeg ble gravid hadde jeg syklus på rundt 24 dager,men har vært nede i 17 dager. Blir flere forsøk å prøve på da;-) Lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå