Magiska Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Er syklusen min ustabil? 30 26 32 26 26 29 28 26 27 27 34 26 Det virker som de gangene den har vært over 30 dager er det eggløsning fra høyre eggstokk, (svake smerter herfra) Kan det stemme? Har hørt at hvis det er mer enn 7 dagers variasjon er syklusen ustabil, men vet ikke om dette er riktig. Ønsker mange svar. Tusen takk!!
miss<3 Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 den virker litt ustabil, men kunne vært verre. jeg har mellom 39-60 dager mellom hver.. hehe. ikke uroe deg for dismå forsjellene..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Syns eg leste her ein dag at det va 4 dager før og etter som va "normal" syklus variasjon (8 dager til sammen). Så i gj.snitt har du en syklus på 28 dager, så i de øynene har du då hatt én ustabil syklus. Litt misunnelig eg da 32 32 26 39 36 37 47! Det e alle syklusene eg har hatt siden eg slutta på pilla i november :-| Så ég har ustabil...hehe...! Men om det har noe å sei ka eggstokk som slipper troooor eg ikkje..... Ifølge div. nettsider eg har lest på, så e det heilt tilfeldig hvilken eggstokk som slipper egg. Førstemann til mølla.. Det e ikkje stress, lite/dårlig søvn e.l. som har gjort at syklusen din har vært over 30 dager noen ganger da?? Fort gjort!! Eg fekk ikkje (det eg antar er) første el før forrige pp..på dag 33!! Og det va "tilfeldigvis" når meg og gubben va på tur og kosa oss og slappa av (der va stikkordet ja..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå