kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har vanligvis ei kjempeaktiv jente i magen, men idag er det helt stille i magen. Hverken spark eller bevegelser... Har ringt føden og de skal ringe meg tilbake. Er så redd!
Mikkemafian Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Huff så ekkelt... Håper de ringer snart, at du får sjekket og at alt er helt strålende med den lille!! Krysser fingrene for deg!!
Simarier Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Hvorfor får du ikke komme inn med en gang? Ønsker deg lykke til
Tøssa Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Du har prøvd å vekke den lille og går jeg ut i fra? dytte på magen, drikke iskaldt vann osv....krysser fingrene for at alt er ok!
25 år gammel mamma Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Ringe tilbake?? Hvilket sykhus er detta????? Verste jeg har hørt...
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Huff, kjenner følelsen!! Da jeg gikk gravid sist var det en dag jeg ikke kjente noe liv, jeg ringte føden og fikk komme inn med en gang for å sjekke. Da viste det seg at jenta i magen bare hadde snudd seg og lå og sparket bak mot ryggen. Jeg har opplevd det en gang i dette svangerskapet også, men da var vi på ferie-tur så jeg fikk ikke gjort noe med det. Jeg forsøkte med sjokolade og cola for å se om det ville resultere i noe aktivitet i magen, men nei. Jeg ble skikkelig stresset og redd, tårene trillet flere ganger den dagen og jeg gikk med en konstant klump i magen. Da jeg hadde lagt meg for natta startet aktiviteten i magen, og jeg ble holdt våken store deler av natta pga stadige spark og turning i magen. Konkluderte med at det var pga varmen at det hadde vært lite liv den dagen. Håper de ringer deg fra føden snart og at du får komme inn med en gang for å få sjekket slik at du kan få bekreftet at alt står bra til. Ønsker deg masse lykke til!!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Huff da. Hvor lenge siden siste bevegelse? Husk at det hender de er stille en god stund i perioder før de plutselig blir helt viltre igjen, spesielt på slutten! Her kan det noen ganger gå i alle fall 12 timer hvor jeg ikke kjenner noe før det plutselig setter i gang igjen, men selvfølgelig blir man bekymra!! Men hvorfor skulle føden ringe deg tilbake? Håper virkelig de tar deg inn til en sjekk!
FødeklarTaus <3 lilletulle <3 Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 hadde det sånn på søndag...var kjempe redd..men ringte sykehuset og fikk komme på sjekk med en gang... der var alt bare bra, det kan bare ha snudd seg, eller noen dager er de stillere enn andre dager... ta det med ro...slapp av, det går så bra...ikke stress deg opp...for da kan babyen merke d..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2009 De ringte tilbake og jeg fikk beskjed om å komme til obs posten for gravide. Da hadde jeg prøvd alt, spise is, trykke på magen, bevege meg, ligge på siden... Og ingenting, ikke en liten bevegelse engang. Da jeg kom på obs posten skulle JM finne hjertelyd, og det var vanskelig. Hun holdt på kjempelenge, prøvde flere steder på magen, men helt stille. Da var jeg sikker på at ungen var død. Men så plutselig fant hun en svaaak lyd, og gu så letta jeg ble. Begynte å hylgrine hehe. Den var bare vanskelig å finne fordi hun ligger så rart. Måtte ligge med den sparketesten i 20 minutter. babyen sparket flere ganger, men jeg kjente det ikke. Fikk også UL, og da fikk vi se at hun sparket. Dette er det skumleste jeg har vært med på. Fra å kjenne masse liv hver dag, hele dagen (og natten), til helt bom stille en hel dag! Letta ja!
Artica Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 Så godt at alt var bra!! Forstår godt at du ble redd, hadde blitt hysterisk selv.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 28. juli 2009 #12 Skrevet 28. juli 2009 Så utrolig godt å høre at alt er bra!!!! De gir oss bekymringer allerede før de er født, og flere blir det i årene som kommer.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 28. juli 2009 #13 Skrevet 28. juli 2009 Lurte veldig på hvordan det gikk med deg. Kjempgodt å logge på pcen i dag og lese dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå