Gå til innhold

skal til jordmor imorra..er da 40+0..ett spm her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg spørre om ho kan sjekke om jeg er moden..er det noe de kan gjøre?? eller vil de vente til jeg har passert termin dato?? er så usikker...sist jeg fødte,,så fødte jeg i uke 36, så dette er litt nytt får meg..veit bare at nå er jeg driiiit lei....

takker så mye får svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å spørre.. jeg spurte om dette da jeg var 37 uker, fikk beskjed av legen at dette ikke hadde noe for seg før i uke 38, da man ikke var forventet moden før den tid.

Om du er 40 uker så er det jo bare å spørre.. rart om hun ikke sjekker det for deg. Man skulle jo tro man begynte å bli moden da.. om du ikke allerede er det.

Skjønner godt at du vil ha det sjekket, man er jo gjerne endel lei nå på slutten :)

Skrevet

takk får svar iselin:)

håper virkelig at jeg er moden ihvertfall..har hatt mye vondter å modningssmerter som de kaller det. så håper det har gjort litt susen nedi der :)

har du lenge igjen da??

Skrevet

Ja, får håpe alle disse modningsmertene gjør susen ;) da er de ihvertfall verdt smertene :P

Jeg hadde termin 21 juli, så er en uke over tida.. går her å venter da.. Legen min ville ikke sjekke åpning sist jeg var hos henne og har bare hatt ukjente jordmødre i ettertid så har ikke ville spørre.. men skal til legen min til torsdag, så om gutten i magen ikke har kommet innen da, skal jeg få sjekket denne modningen jeg også :P

Er jo så nyskjerrig på hvordan det går med modning ol, men må jo bare vente å se.. håper han kommer i natt jeg da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...