Tre gutter, en jente og spire Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Ble så lei meg.. Hans tante og onkel var innom en sølvsmie for å hente et smykke til min svigermor. Lang historie, men de skal ha det med til et bryllup.. Så får de plutselig en sort, liten pose i hånden som de skal ta med hjem til oss.. Jeg er jo hjemme om dagen og de innom på kaffe og overleverer denne posen. Skjønte ingenting, så åpnet den selvfølgelig. Inni lå gifteringene våre. Visste de var til "opp pussing". Min er ikke mulig å få på uansett, så det passet jo bra.. Men, han hadde planlagt å gi den tilbake når babyen har kommet.. Hadde satt inn nye diamanter, en for hvert barn vi har sammen (hadde bare en fra før) Også greier de da å ødelegge for han ville så gjerne overraske meg.. Han i telefonen, sint som en fele på tanta og gullsmeden og jeg later nå bare som om jeg aldri har sett dem :-/ huff
1gang09 Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 stakkar, skjønner jo at den er litt sur da:-s søtt gjort av han da, og ordne det, hørtes jo såå koselig ut og få en diamant for hvert barn:) Får late som du ikke har sett den du også da:)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Huff, skikkelig dumt da! :-( Skjønner godt at han ble skuffet når han sikkert hadde lagt en plan for å overraske deg for å vise hvor mye du og barna betyr for han! Fikk selv en ring hos mannen min i hvitt gull og 4 diamanter på bursdagen min for 2 år siden, med beskjed om blir det flere barn så må vi sette inn en diamant til.....:-) Er den fineste gaven jeg har fått fra han, så jeg skjønner godt at mannen din ble skikkelig skuffet når det ikke ble en slik planlagt overaskelse til deg som han hadde tenkt!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Åh, sånt er så surt! Skjønner godt han ble skuffa ja. Husker svigermoren min plumpa ut med hele overraskelsen jeg hadde planlagt til bursdagen til sambo for noen år siden. Var ikke så mye, men hadde kjøpt teaterbilletter og planlagt diverse. Hadde fortalt henne det fordi hun var på besøk så hun skulle være med, og så plutselig så hadde hun fortalt alt sammen til tanta hans som også var på besøk, mens sambo satt ved siden av. Hu blei ganske lang i maska da hun så hvor sint jeg blei. Og hun hadde nesten klart å gjøre det samme året før, he he. Huff. Hun ble tilgitt da, men har ikke fått vite noen overraskelser siden.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 Det værste er at jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg kikket på dem. Men kunne jo ikke vite hva det var.. Synes det er veldig romantisk tenkt av han. Blir jo vår siste dette, så da skulle han liksom slå på stor tromma.. Blir jo like glad, men må innrømme at det beste med overraskelser er å se giveren sitt ansikt når man blir glad.. Pleier selv aldri å fortelle svigerfamilien om overraskelser, de greier ikke holde munn også blir de veldig forvirret når man påpeker at det liksom var en hemmelighet.. hihi
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Kjipt! Jeg har tidligere jobbet i forskjellige fotobutikker. En av tingene som jeg ble opplært i den aller første fotobutikken(sommerjobb på videregående) som jeg jobbet i, var; å kun levere ut fremkalte film/bilder til den rette personen som kommer for å hente. Iallfall ikke levere ut fremkallinger til andre i familien/slektninger. Merkelig at de leverer ut ting hos smeden til andre enn den som har bestilt/kjøpt varen. Selv om dere kanskje bor på en liten plass er ikke det noen unskyldning.Mannen din bør sette smeden/ansatte der på plass. De bør ikke gjøre en slik bommert igjen!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2009 Det aller værste, er at han (smeden) aner ikke hvem tanten og onkelen er personlig. Kun svigermor som sendte dem for å hente sitt smykke (hun bor her men ikke de, de er på ferie og bor et hetl annet sted..) Tror kanskje han skjønte hintet så sint som mannen min ble tanten og onkelen ante jo ikke hva som var i posen han gav dem heller, så det er jo ikke deres skyld. De ble veldig lei seg. Ikke var ringene 100% ferdige heller. Manglet en vesentlig ting han skulle få gjort med dem, men han som skulle gravere i dem var på ferie. Merkelig hele greia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå