*Ønskergjerne* Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 fra billigtester... jeg tok en nå - og d er en kontroll-strek og en test-strek - ikke sant... og de er like sterke - men den ene er sterkere - det er den kontroll streken. hvordan tolker jeg dette -? jeg trodde jeg hadde TR for 13 dager siden men den varte bare 1,5 dag... og etter dette har d ikke vært noe... bare vært kvalm og hard i mage-område liksom... og energiløs... etter 2 år som prøver så er jeg skeptisk
*Ønskergjerne* Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2009 forresten så var dette ikke på morgen-urin og jeg tisset for senest en time siden... dette var liksom bare noen dråper jeg presset ut for å teste har 3 tester til liggende...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Gratulerer du er nok gravid. Slik var min test og. Mistet dessvere på torsdag i ma,var i uke 13.
*Ønskergjerne* Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 -men jeg er evig SKEPTIKER ... så jeg tror ikke no på d... må vel kjøpe meg en digital kanskje ? eller en vanlig ? stoler ikke på disse billig-stavene... :/ hva anbefales å ta - hvilken er best liksom ? hvis d stemmer at jeg er gravid nå så er jeg jo snart 6 uker på vei da... jeg har da ikke ømme pupper eller noe... :/ bare energiløs og småkvalm innimellom på morgenene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå