Lurveleven Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Ja, skulle å kjøpe ammeinnlegg i dag, mens å hadde di både tykke og tynne ammeinnlegg. Dama i butikken mente det var pga varmen/kulde, men viste liksom ikke helt..... Så da må jeg tilbake i morgen, etter at dere kloke damer kan fortelle meg om hva jeg skal ha ;-D
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Etter å ha pøvd en del ulikt har ejg falt for Tom & Trine sine ammeinnlegg i ull, du får de bl.a på Sparkjøpt. De er utrolig myke, henger seg ikke fast og klør ikke slik mange andre ammeinnlegg i ull jeg har prøvd.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har også kjøpt de Alva snakker om her. Men har jo ikke prøvd de enda da!! ;-) Men de virker ihvertfall veldig myke og gode!
gutt06&09 Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg og kan anbefale de!! Prøvde også noen som var mindre og litt grovere på en måte (ubehandla ull?) som klødde og stakk litt... Jeg brukte ALLTID vanlig ammeinnlegg innerst uansett, lakk mye melk og følte at det ble veldig uhygienisk med ull full av melk:-/ Men som ekstra beskyttelse er de toppers!
ifie Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har både tykke og tynne jeg! Syns de tykke er litt bedre, for de krøller seg ikke så lett, men det kommer jo også an på hvor mye man lekker...
julius06 Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 spar kjøp sine brukte jeg sist og nesten bare de, syns de var knall gode. kjøpt inn denne gangen også
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Jeg liker de tykke best uten tvil. Jeg lekker mye, og må ha engangsinnlegg fra avent innenfor ullinnlegget. De tynne ble litt for krøllete og jeg frøs lettere når jeg brukte de, derfor brukte jeg bare de om sommeren, de tykke resten av året.
Mamma Mim Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Jeg brukte de fra Tom og Trine forrige gang. Var kjempe kjekke, men i en periode jeg var veldig sår (sopp el) satte de seg grusomt fast. Da var de eneste innleggene jeg klarte å bruke bomulls innlegg. De er glatte på ene siden, ganske tykke og litt formsydde. Disse kjøpte jeg MANGE av, lurer på om de solgtes i 6 eller 10 pk..? Så jeg slapp vaske hele tiden, så ventet jeg bare til jeg hadde ett eller to par rene og vasket dem alle i en sleng på 90 grader (eventuelt sammen med hvite håndklær på 90)
skorpionfruen Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Har samme erfaring som mange her at de satte seg fast og klødde, så jeg brukte papirinnlegg (tror jeg) fra pampers mot hoden og ull over der. Blir ikke det samme men følte likevel at ulla holt varmen for jeg taklet ikke å ha det rett mot huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå