SOMMER :) Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har sett på en skjenk i eik fra Jysk. ER på tilbud til 3500,-. Noen som har noen av møblene i denne serien? Eller som har peiling. Er det ut å handle på Jysk?
Solitude Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Tja, har kjøkkenbordet og stolene som heter LIVA. Satt nytt trekk over stolene og de ble mye finere. Har brukt disse nå i snart 5 år og det er jo noe slitt men med 3 barn så må man regne med det uansett møbler. Men stabilt og helt er det
Brugda Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Vi har tv- bord, salongbord og en kommode i LIVA serien.. og vi har angret! De er så grove i treet, selvom de skulle være oljet.. Klaget, og fikk en flaske med olje(eller noe) for å smøre på selv.. Var bedre i ca 1 uke, dritt. Skikkelig skjoldete fordi de trekker til seg ALT pga at de er så "tørre". De sa de hadde fått flere klager.
Smock Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Vi har salongbord, stor tv-benk, vitrineskap og bokhylle i den serien. Som hun over her sier så er de ganske "grove" i treet, men vi har nå likevel vært fornøyd vi I og med at de ikke er behandlet (annet enn oljet) så er det klart at våte flekker trekker inn i treet. Dette vil det jo gjøre på de aller fleste tremøbler som ikke er mer behandlet (f.eks. lakket). Salongbordet vårt begynner å bli litt stygt nå, så vi tenkte å dra over bordplaten med litt sandpapir og deretter olje det. Det er jo anbefalt at man vedlikeholder møblene ved å olje de med jevne mellomrom. Ville sett på utstillingsmodellene i butikken, så finner du jo ut om du liker treverket. Forøvrig så gir jeg blanke i hvor det er ut/inn å handle møbler jeg da... Når jeg finner møbler jeg vil ha bryr jeg meg minimalt om hva butikken heter. Er det billig i tillegg så ser jeg ikke problemet med å kjøpe på Jysk nei (forutenom dritdårlig service på butikken her vi bor - men det er en annen diskusjon).
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Pc'n min står as we speak på en LIVA-kommode Har spisestuebordet også )Ene foten på stolen har vingla litt, men det er min egen feil... helt geniale møbler, for en billig penge!
mamarama og lille banan Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 jeg har Liva spisebordsstoler fra Jysk og er veldig fornøyd
Maia&Mathias <3 Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Vi har Liva tv benk og er kjempefornøyde! Kjør på sier jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå