Gå til innhold

hvor fort kommer bivirkninger av cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt den i under en uke, men synes jeg har merket endringer i humør... kan det stemme, eller må det være tilfeldig?

Fortsetter under...

Skrevet

Det kan sikkert stemme. Jeg ble deprimerte av mine, sykemeldt og hele pakka... Men tror det var etter halvannen måned på pillen.

Skrevet

Hva er dette for noen piller??

Skrevet

p-piller som man kan ta samtidig som man ammer.. eller, minipiller, rettere sagt.. De skal visst ha færre bivirkninger enn tradisjonelle p-piller... blant mindre risiko for humørpåvirkninger.. Jeg blir deprimert av vanlige p-piller, så jeg tenkte at cerazette kunne være noe for meg, men jeg har vært på gråten i hele går og hele dag... har grått flere ganger... tårene bare pipler... men jeg lurer altså på om det må være innbilning eller tilfeldigheter fordi jeg ikke har tatt pillene i en uke engang...

Det skal også sies at jeg nå har mensen for første gang siden fødselen... fikk den igjen på dagen 3 måneder etter jeg fødte... Det kan vel også sette hormonene litt i ubalanse kanskje? Til vanlig pleier jeg å være trist og hormonell et par dager FØR mensen kommer, og så løser alt seg og ser lysere ut idet jeg begynner å blø... men det kan jo tenkes at det er annerledes nå siden det er første mens etter fødsel..

Hva er deres erfaringer?

blæ, hadde vært så greit om jeg kunne bruke cerazette altså!

Skrevet

Jeg prøvde cerazette for noen måneder siden, og jeg merket fort at humøret dalte. Jeg kunne gråte uten noen som helst grunn- mens jeg skrelte poteter:) Følte det som et teppe ble lagt på humøret mitt. Klarte ikke bli ordentlig glad heller- ble ei skikkelig sur og gretten mor/ kone. Nå har jeg brukt noen andre minipiller som heter "conludag", og de merker jeg ingen bivirkninger av- har brukt dem i snart 3 måneder.

Syns du bare skal kutte ut cerazette med en gang!

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar:-)

Kan du huske hvor lang tid det tok før du merket disse humørforandringene? Jeg har bare tatt pillene i fem dager så jeg lurer på om det er innbildning dette her... Men jeg er på gråten hele tiden og har grått flere ganger i går og i dag... Har også vært sint og sur mot samboeren min...

_Hvis_ dette er bivirkninger av cerazette (poenget er at jeg synes det virker litt vel tidlig).. vil de gi seg etterhvert?

Flere som har meninger om dette?

Takker for svar:-)

Annonse

Skrevet

vær så snill, dere som bruker cerazette.. kan dere prøve å huske for min skyld? please :-)

Skrevet

Jeg fikk bivirkninger av cerazette i form av humørsvingninger - og det skjedde før det var gått èn uke. Var konstant irritabel og på gråten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...