Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja for å få tiden til å gå og for å ikke gå å kjenne på disse murringene og ryggverken tok jeg meg en tur på senteret i 30 min....klare så vidt å gå, kjennes ut som innsiden av lårene mine faller fra hverandre og det stråler i ryggen med jevne mellomrom. Magen blir hard ( men det gjør ikke særlig vondt) mer ubehagelig....og nå sitter jeg her plantet i sofaen igjen, rastløs og med en hyper baby i magen.....:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg.

Vi gikk en tur på en times tid for å få tiden til å gå. Måtte stoppe hvert 10.minutt pga verking. Gikk så på kafe for å drøye tida, og så traska vi litt rundt i butikker. Alt for å drøye tida, så ikke jeg skal kjede meg sånn... Men ingen smerter, sitter her bare skuffa igjen.

Eller ingen smerter er ikke helt rett da, har fått 2 kg vann i kroppen siste uka så bein og kropp verker og verker. Jeg er helt slapp og rar og bare gleder meg til guttungen skal legge seg (mannen er på ettermiddagsvakt).

Og jeg kjenner den rastløse følelsen, for nå er dte jo sånn at ingenting annet enn fødsel er bra nok tidsfordriv mer. :) Vil bare i gang jeg nå...

Skrevet

Håper vi føder snart alle sammen=)

Skrevet

Jaaaa, kilovis av fødestøv drysses over oss alle!!! :-) men her begynner det faktisk å ta seg litt opp med vondter....men jeg håper ikke på noe....er nok enda en lurekveld i vente!

Skrevet

Misunner deg de...Håper det tar seg kraftig opp og at du føder i kveld:)

Jeg bare sitter ganske hoven av vann og slapp som slakt i sofaen og venter på at jeg kan legge 3åringen og sovne selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...