Mamma+2 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har selv masse allergi, men vil lage sunn- skikkelig middag til mannen og barnet og stebarnet mitt på henholdsvis 8 og 9 år...men er så grønn på å finne på varierte middager....Alle tips mottas gjerne.
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Woke kylling, gulrot, kålrot, blomkål, mais og brokkoli og tilsette kokte nudler (evt ris) og mye kikkoman/soyasaus. Ellers så synes jeg det er greit å ha middager hvor en har salat som tilbehør to dager etter hverandre. Da kan man lage mye første dagen og lagre alt som er til overs i en luftett boks i kjøleskaper til dagen etterpå og dermed ha en fortsatt frisk og god salat klar til middagen :-)
Misti Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Hjemme laga kyllingnugets... kjempe godt.. kyllingfilet som du skjærer enten i biter eller så deler du den så den blir tynn... Krutonger i den smaken du liker.. jeg liker hvitløkskrutonger.. moser de i blenderen. Så har du pisket egg som du dupper kyllingen i, så i krutongen og rett i stekepanna som du har ganske mye olje i.. og så må det vært veldig varm før du steker.. Tok et par forsøk før jeg fikk det ordentlig til.. men det er en hitt.... nam nam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå